Driveit

Formula 1: H Ferrari χρειάζεται επειγόντως τίτλο – Μειώθηκαν τα κέρδη, έπεσαν οι μετοχές

Έχει να πάρει τίτλο κατασκευαστών από το 2008 και οδηγών από το 2007

Η Ferrari μπορεί να είναι η πιο ονομαστή ομάδα στη Formula 1 και η πιο αναγνωρίσιμη, αλλά και η πιο επιτυχημένη με 16 τίτλους κατασκευαστών, όμως στις μέρες μας μένει μακριά από τρόπαια.

Η διάσημη ιταλική ομάδα, η Scuderia με έδρα το Μαρανέλο, έχει να πάρει τίτλο κατασκευαστών από το 2008 και οδηγών από το 2007 με τον Κίμι Ραϊκόνεν και βέβαια, τα χρόνια είναι πολλά. Και το 2025 πάλι δεν πήρε τίποτα, ενώ κινδυνεύει να μη βγει ούτε δεύτερη που είναι η Mercedes.

Στην Ημέρα Κεφαλαιαγοράς, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, επιβεβαίωσε την επιθυμία της εταιρεία να επανέλθει στους τίτλους στη Formula 1, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή είναι επικεφαλής της κατάταξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής 2025, έχοντας κερδίσει τους τρεις τελευταίους αγώνες του 24ωρου Le Mans.

«Την τελευταία φορά δεσμευτήκαμε να κερδίσουμε», δήλωσε ο Vigna. «Πετύχαμε με την 499P στους αγώνες Αντοχής, αλλά στη Formula 1 πρέπει να βελτιωθούμε. Πρέπει να κερδίσουμε. Το οφείλουμε στους πιστούς μας οπαδούς σε όλο τον κόσμο», είπε.

Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος αποκάλυψε ότι αναμένει έσοδα 7,1 δισεκατομμυρίων ευρώ για φέτος, με αυτά να αυξάνονται στα 9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2030, και προσαρμοσμένα κέρδη τουλάχιστον 3,6 δισεκατομμυρίων ευρώ.

John Elkann

Από την άλλη, ο πρόεδρος της Ferrari, John Elkann, δήλωσε: «Η Ferrari είναι μοναδική και υπάρχει σε τρεις διαστάσεις: παράδοση, τεχνολογία και αγώνες. Ο τέλειος συνδυασμός αυτών των τριών ορίζει τη Ferrari. Οι αγώνες, μια ιστορία που ξεκίνησε στην πίστα πριν από σχεδόν 100 χρόνια, ορίζει ποιοι είμαστε. Θέλω να είμαι σαφής: αυτό είναι ένα προσωπικό ζήτημα. Η δέσμευσή μου είναι ως πρόεδρος, ως μέτοχος πλειοψηφίας και, πάνω απ’ όλα, ως άτομο που έχει ζήσει τη Ferrari ως πάθος ζωής. Έχω δεσμευτεί να διασφαλίσω ότι κάθε απόφαση που λαμβάνουμε μπορεί να ενισχύσει τη μοναδικότητα της Ferrari. Είμαι αφοσιωμένος στους ανθρώπους μας, των οποίων το ταλέντο και η αφοσίωση αποτελούν τη μεγαλύτερη εγγύηση για το μέλλον μας», σημείωσε.

Πάντως, τα αναμενόμενα κέρδη είναι κάτω από τον ρυθμό ανάπτυξης που προέβλεπε η Ferrari για το 2022, με αποτέλεσμα οι μετοχές της να καταρρεύσουν στη χειρότερη ημέρα της μέχρι σήμερα στις ευρωπαϊκές και αμερικανικές συναλλαγές.

Οι μετοχές της Ferrari υποχώρησαν κατά 15% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης -η μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από την ένταξή τους στο χρηματιστήριο το 2015-, ενώ έπεσαν κατακόρυφα -πάνω από 14%- στο Μιλάνο.

Αυτή ήταν επίσης η μεγαλύτερη ημερήσια πτώση της Ferrari από την εισαγωγή των μετοχών της στην Ιταλία στις αρχές του 2016.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα