Driveit

Η Mazda εξηγείται για τη «μικρή» μπαταρία του MX-30

Οι 35 kWh για ένα ηλεκτρικό κόμπακτ SUV μπορεί να μην φαίνονται αρκετές στη αυγή της νέας δεκαετίας. Αλλά η Mazda επικαλείται τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και το όφελος σε περίπτωση αλλαγής μπαταρίας.

Σε μια εποχή που ένα αυτοκίνητο πόλης μπορεί να έχει μπαταρία έως 50 kWh, η Mazda έκανε μια παράδοξη επιλογή, στα χαρτιά, εξοπλίζοντας το MX-30 με μπαταρία μόλις 35,5 kWh. Ενεργειακή χωρητικότητα ηλεκτρικού σουπερμίνι, αλλά πάνω σε ένα πιο ισχυρό, μεγαλύτερο, αλλά και πάνω από όλα βαρύτερο αυτοκίνητο. Οπότε, είναι θεμιτό να θέτει κάποιος ερωτήματα σχετικά με την αυτονομία και τη χρήση του MX-30 εκτός πόλης.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα