Η έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, στην Αμερική, η οποία μετρά τα προβλήματα ανά 100 οχήματα (PP100), έδειξε ότι η Nissan πέτυχε τον χαμηλότερο αριθμό προβλημάτων ανά 100 οχήματα μεταξύ όλων των ανταγωνιστών μαζικών πωλήσεων – καταδεικνύοντας σημαντικές βελτιώσεις στην ποιότητα και την εμπειρία των πελατών.
Το γεγονός αυτό κατέταξε τη Nissan υψηλότερα μεταξύ των εταιρειών μαζικών πωλήσεων, κατακτώντας την δεύτερη θέση στον κλάδο συνολικά. Το κρίσιμο σημείο αναφοράς της ποιότητας των νέων οχημάτων βασίζεται στα σχόλια των ιδιοκτητών κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών ιδιοκτησίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ανά κατηγορία, το Nissan Altima κατατάχθηκε πρώτο στην κατηγορία μεσαίων αυτοκινήτων, το Nissan Sentra ήταν πρώτο στην κατηγορία μικρομεσαίων αυτοκινήτων και τα Nissan Rogue, Frontier και Pathfinder ήταν μεταξύ των τριών κορυφαίων στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.
Η αναγνώριση της Nissan από την J.D. Power ως η κορυφαία μάρκα μαζικών πωλήσεων σε ποιότητα αντικατοπτρίζει την πελατοκεντρική δέσμευση της εταιρείας στην παραγωγή οχημάτων που προσφέρουν ποιότητα και ικανοποίηση πελατών.
Η έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, η οποία βρίσκεται τώρα στο 39ο έτος της, αναλύει τις απαντήσεις δεκάδων χιλιάδων αγοραστών και ενοικιαστών νέων οχημάτων παραγωγής 2025. Καλύπτει 223 συγκεκριμένα προβλήματα σε εννέα κατηγορίες, που κυμαίνονται από την ψυχαγωγία και τον εξοπλισμό, έως την οδηγική εμπειρία και την ποιότητα κατασκευής.