Τα 33 πληρώματα που συμμετείχαν στο 1ο Ράλι Παρνασσού, με επίκεντρο την Αμφίκλεια, άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους θεατές που το παρακολούθησαν.
Στις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου – Χρήστος Κουζιώνης ολοκλήρωσαν με ιδανικό τρόπο την παρουσία τους στο φετινό πρωτάθλημα κατακτώντας τη νίκη στο 1ο Ράλι Παρνασσού. Έχοντας στεφθεί ήδη πρωταθλητές Ελλάδος από τον προηγούμενο αγώνα, συμμετείχαν στο φινάλε του θεσμού χωρίς άγχος. Παρ’ όλα αυτά με το Skoda Fabia RS Rally2 κέρδισαν τις πρώτες τρεις ειδικές διαδρομές και έφτασαν στο ενδιάμεσο service με προβάδισμα που ξεπερνούσε το ένα λεπτό από τους διώκτες τους. Στη συνέχεια, επέλεξαν να ακολουθήσουν συντηρητικό ρυθμό, για να φτάσουν στην τέταρτη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στη δεύτερη θέση οι Αχιλλέας Χριστοδούλου – Κωνσταντίνος Σούκουλης, με το Ford Fiesta Rally3. Ο μόλις 21 ετών οδηγός, στον έβδομο αγώνα της σύντομης αγωνιστικής του πορείας, επέδειξε εξαιρετική ωριμότητα και σταθερότητα, πετυχαίνοντας παράλληλα την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Rally3.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος – Μάριος Τσαούσογλου, παρά το μηχανικό πρόβλημα στο Renault Clio Rally3.
Το βάθρο στη Rally3 κατηγορία συμπλήρωσαν οι «Flandy» – Κωνσταντίνος Στεφανής, με Ford Fiesta Rally3, έχοντας αντιμετωπίσει κλατάρισμα.
Τέταρτη θέση γενικής για τους Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη -Νικόλαο Τσέλλο που πέτυχαν άλλη μια νίκη στην κατηγορία Ν, χάρη στην οποία αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδος Ν για το 2025. Παράλληλα, κατάφεραν να κατακτήσουν και τον τίτλο στην κατηγορία C2, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τη χρονιά.
Οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας- Γιώργος Κακαβάς στην πρώτη τους εμφάνιση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, ήταν άτυχοι. Οι περσινοί πρωταθλητές της κατηγορίας Rally3 κινήθηκαν εξαιρετικά με το Ford Fiesta Rally2, ήταν στη δεύτερη θέση της γενικής μέχρι τη στιγμή που ένα κλατάρισμα τους άφησε στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης.
Οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παναγιώτης Κόκκινος, με το Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην έκτη θέση γενικής και στη δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής με Mitsubishi Lancer Evo IX.
Το τρίτο αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, το Skoda Fabia Rally2 Evo που συμμετείχε στον αγώνα, ήταν αυτό των Γιώργου Παντελάκη – Ηλία Παναγιωτούνη. Το δίδυμο τερμάτισε στην όγδοη θέση της γενικής.
Τη νίκη στην F2 E πανηγύρισαν οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς, οι οποίοι κατέκτησαν τον τίτλο των πρωταθλητών Ελλάδος στην κατηγορία για το 2025, με Toyota Starlet.
Δεύτεροι στη κατηγορία F2 E, ήταν οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νικόλαος Παραπέρας, και τρίτοι οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Ανδρέας Γρηγορόπουλος, με Ford Escort MKII.

Την τέταρτη συνεχόμενη νίκη στην F2 κατέκτησαν φέτος οι Σάββας Λευκαδίτης – Ευάγγελος Ακράτος με το Peugeot 208 Rally4. Τους ακολούθησαν στη δικίνητη κατηγορία οι Θεόδωρος Καλαμαράς – Βασίλης Κούγιας με Ford Fiesta Rally4. Τρίτοι στην F2 και πρώτοι στη C3 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Θεόδωρος Πανούτσος-Δημήτρης Πανούτσος, με το λευκό Renault Clio R3. Εγκατέλειψαν από έξοδο οι Νίκος Παπαχριστόπουλος – Νίκος Ξανθός με Peugeot 208 R2.

Την πρώτη νίκη της καριέρας τους στην κατηγορία C6 πανηγύρισαν στην Αμφίκλεια οι Νίκος Σωτηρόπουλος – Ευάγγελος Μούκας με Toyota Yaris. Δεύτεροι οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος – Μάνος Αχτίδας με Toyota Yaris και τρίτοι οι Πυργιώτες Ιωάννης Αθανασόπουλος – Δημήτρης Ζορμπάς με Toyota Yaris). Η τέταρτη θέση στη C6 ήταν αρκετή για να χαρίσει τον τίτλο των κυπελλούχων Ελλάδας στην κατηγορία, στους Θανάση Πατέα – Βασίλη Παναγόπουλο με Toyota Starlet EP91.
Την καρό σημαία του τερματισμού είδαν επίσης οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος – Γιώργος Κότσαλης με Ford Fiesta Rally3, οι Γιώργος Ηλιόπουλος – Στέλιος Χαλδαίος με Renault Clio Rally3, οι Δημήτρης Τσιαντής – Παντελής Παπανδρέου με Honda Civic Type R EP3, οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Νίκος Τσακίρης με Renault Clio RS Ragnotti, οι Σάββας Τζιλάβης – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με Ford Escort MKI και οι Αθανάσιος Μυλωνάς – Γεώργιος Δημήτριος Γεωργόπουλος με MG ZR 105.
Τη διοργάνωση του 1ου Ράλι Παρνασσού είχαν τα Σωματεία «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και «Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων» (ΑΣΙΣΑ), και την υποστήριξη ο Δήμος Αμφίκλειας – Ελάτειας.





