Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, είναι πλέον δυσεύρετα, ενώ και όσα λανσάρονται είναι ηλεκτρικά, με τη Renault να φέρνει τη δική της πρόταση με την επάνοδο του Twingo στην αγορά.
Στην Ελλάδα τα μικρά μοντέλα αντιπροσωπεύουν το 7,2% της αγοράς και στην Ευρώπη το 5%, με την τάση να είναι πιο συμπαγή supermini και μικρομεσαία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Renault, που είχε δημιουργήσει επανάσταση με το Twingo του 1992, λόγω της έξυπνης σχεδίασης και των χώρων που είχε, στη νέα εποχής της ηλεκτροκίνησης ετοιμάζεται να λανσάρει στις αρχές του 2026 το αμιγώς ηλεκτρικό Twingo E-Tech, των 3,79 μ. μήκους, που θυμίζει πάρα πολύ, σχεδιαστικά, τα Twingo των πρώτων ετών παραγωγής.
Είναι αρκετά ευρύχωρο (2,49μ. μεταξόνιο) και αρθρωτό, με 9,87μ. κύκλο στροφής, πέντε πόρτες, δύο ανεξάρτητα συρόμενα πίσω καθίσματα -στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις-, πτυσσόμενη πλάτη στο κάθισμα του συνοδηγού, 7άρι πίνακα οργάνων οδηγού, 10άρα οθόνη αφής, 360 λίτρα όγκου αποσκευών και πολλά άλλα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κατασκευασμένο για αθόρυβη οδήγηση με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων και τεχνολογία αιχμής, το ηλεκτρικό Twingo E-Tech διαθέτει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που συνήθως βρίσκονται σε μεγαλύτερα μοντέλα, ενώ φέρει και το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένη Google.
Στόχος της Renault είναι να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο εύκολα στην οδήγηση και να ενθαρρυνθούν περισσότεροι άνθρωποι να κάνουν τη μετάβαση.
To Twingo E-Tech εφοδιάζεται με μπαταρία LFP 27,5 kWh που χαρίζει αυτονομία μέχρι 263 χλμ., και συνδυάζεται με έναν ζωηρό, ελαφρύ κινητήρα 60 kW (82 hp). Παράλληλα, με λειτουργία One Pedal, ο οδηγός μπορεί να κινείται κυρίως με το πεντάλ του γκαζιού, ανακτώντας και περισσότερη ενέργεια κατά το ρολάρισμα και βέβαια κατά το φρενάρισμα.
Θα κατασκευάζεται στη Σλοβενία, ενώ αναμένεται στην αγορά στις αρχές του 2026 με τιμές κάτω των 20.000 ευρώ.



