Driveit

Βγήκε βόλτα στην πόλη με ένα μονοθέσιο της Formula 1! (VIDEO)

Ένα μονοθέσιο της Formula 1 δεν πρέπει να νιώθει και πολύ άνετα στο κέντρο μιας πόλης. Είναι όμως ένας σίγουρος τρόπος να τραβήξεις βλέμματα -και να καταστρέψεις αυτιά.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το Manchester έγινε για λίγο Monaco, καθώς για την προώθηση του φετινού Gumball 3000, κάποιοι αποφάσισαν να βγάλουν ένα μονοθέσιο της Formula 1 στους δρόμους του και να κάνουν βόλτα μ’ αυτό μέχρι να ενεργοποιηθούν τα όργανα της τάξης!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα