Γκιγιέρμε: “Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό και να επιστρέψω σύντομα!” [pic]
Ο Γκιγιέρμε ευχαρίστησε, με ανάρτησή του στο Instagram, όλους όσους τον στήριξαν μετά τον τραυματισμό του στο ματς του Ολυμπιακού με τον Αστέρα Τρίπολης, ενώ εξέφρασε την ελπίδα να επιστρέψει γρήγορα στους αγωνιστικούς χώρους.