Ελλάδα

Η νέα καμπάνια της Day6 για το Black Week RAVENNA: «Ο πιο πιστός φύλακας τσέπης!»

Για 4η συνεχή χρονιά, η Day6 δημιουργεί για τη RAVENNA  μια ιδιαίτερη και πρωτότυπη, διαφημιστική καμπάνια Black Week.

Το νέο τηλεοπτικό σποτ μάς μεταφέρει σε ένα virtual meeting  σκύλων, όπου η απόλυτη πλειοψηφία επιβεβαιώνει πως ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι… το Black Week RAVENNA. Δικαιωματικά μάλιστα, αφού είναι και “ο πιο πιστός φύλακας τσέπης”, που κάνει τις τιμές… “γατάκια”!

Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, την καμπάνια πλαισιώνει μια πλήρης digital επικοινωνία και ανάπτυξη στα Social Media.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Δύο 15χρονοι πούλησαν τα ναρκωτικά στον μαθητή που κατέρρευσε σε σχολείο της Πάτρας – Συνελήφθησαν οι ανήλικοι και οι γονείς τους
Στις 8 οι συλλήψεις, ανάμεσά τους και ο 13χρονος που έκανε την χρήση - Κατασχέθηκαν 2 τηλέφωνα - Με σπασμούς και σε άθλια κατάσταση μεταφέρθηκε ο μαθητής στο νοσοκομείο
ΔΙΑΣ σε σχολείο
Η Ειρήνη Κόκκα επιζήσασα καρκίνου γίνεται για 2η φορά μητέρα με κρυοσυντήρηση και μεταμόσχευση ωοθηκικού ιστού
Η Ειρήνη Κόκκα είχε διαγνωστεί με λέμφωμα Hodgkin πριν από 17 χρόνια - Αφού υποβλήθηκε σε θεραπεία, αποφάσισε να προχωρήσει σε κρυοσυντήρηση με την ελπίδα να γίνει μητέρα
Ειρήνη Κόκκα