Ελλάδα

Η νέα καμπάνια της Day6 για το Black Week RAVENNA: «Ο πιο πιστός φύλακας τσέπης!»

Για 4η συνεχή χρονιά, η Day6 δημιουργεί για τη RAVENNA  μια ιδιαίτερη και πρωτότυπη, διαφημιστική καμπάνια Black Week.

Το νέο τηλεοπτικό σποτ μάς μεταφέρει σε ένα virtual meeting  σκύλων, όπου η απόλυτη πλειοψηφία επιβεβαιώνει πως ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι… το Black Week RAVENNA. Δικαιωματικά μάλιστα, αφού είναι και “ο πιο πιστός φύλακας τσέπης”, που κάνει τις τιμές… “γατάκια”!

Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, την καμπάνια πλαισιώνει μια πλήρης digital επικοινωνία και ανάπτυξη στα Social Media.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Νίκος Πλακιάς για Λουίς Ενρίκε: «Η τοποθέτησή του απαντά στο «πώς στέκεσαι όταν χάνεις το παιδί σου»
Ο Νίκος Πλακιάς, ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό όσα είπε ο Ισπανός, απαντώντας στο πώς ένας γονιός μπορεί να σταθεί ξανά στα πόδια του μετά την απώλεια του παιδιού του
Ο Νίκος Πλακιάς
Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες για την δολοφονία της Μάγια στην Πολωνία: «Είχαν σχέση, ο 17χρονος την χτύπησε, ήταν παραβατικός»
ο 17χρονος που είναι βασικός ύποπτος για την δολοφονία της 16χρονης Μάγια, είχε δεχτεί ακόμη 4 καταγγελίες από το 2021, για παρενόχληση και εκφοβισμό
Η 16χρονη Μάγια και ο δράστης της δολοφονίας
Hellenic Train: Με 1,5 ώρα καθυστέρηση αναχώρησε το τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη με 210 επιβάτες λόγω τεχνικού προβλήματος
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι έδωσε στους 210 επιβάτες νερά και σνακ κατά την αναμονή και παράλληλα δυνατότητα αποζημίωσης με το 25% της αξίας του εισιτηρίου
Τρένο