Ελλάδα

Τέλος εποχής! Αύριο το τελευταίο φύλλο της εφημερίδας “Τα Νέα”

- Οι εργαζόμενοι του ΔΟΛ ενημερώθηκαν ότι δεν υπάρχει χαρτί
- Πριν από λίγες ημέρες, η διοίκηση ανέφερε πως υπήρχε χαρτί για δύο μήνες
- Αναμένεται να σταματήσει και η κυκλοφορία της εφημερίδας “Το Βήμα”

Δυσάρεστες είναι οι εξελίξεις στον ΔΟΛ, καθώς νωρίς το βράδυ στη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε, οι -επί σειρά μηνών- απλήρωτοι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν ότι υπάρχει αδυναμία έκδοσης για τις ιστορικές εφημερίδες “Τα Νέα” και “Το Βήμα”, παρά τις διαβεβαιώσεις που λάμβαναν πριν από λίγες ημέρες από τη διοίκηση ότι υπάρχει χαρτί για δύο μήνες και το μόνο που χρειαζόταν ήταν η υπομονή τους. Τελικά, όμως, ενημερώθηκαν ότι δεν υπάρχει χαρτί.

Έτσι, παρά την πλάτη που έβαλαν οι εργαζόμενοι, η διοίκηση δήλωσε αδυναμία να κυκλοφορήσει τις εφημερίδες.

Αύριο, θα κυκλοφορήσουν κανονικά “Τα Νέα”, ενώ από την Πέμπτη η εφημερίδα φαίνεται ότι θα σταματήσει την κυκλοφορία της, κάτι που αναμένεται να συμβεί και για το “Βήμα”.

Tο Πρωτοδικείο με σημερινή του απόφαση, απέρριψε το αίτημα των εργαζομένων στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη να εξαιρεθεί από το καθεστώς “μη μεταβολής” της περιουσιακής κατάστασης της επιχείρησης, ένας συγκεκριμένος τραπεζικός λογαριασμός, ώστε να μπορέσουν να πληρωθούν κάποια από τα οφειολόμενα σε αυτούς δεδουλευμένα. Αντίθετα, με την απόφαση έγινε δεκτή η αίτηση τεσσάρων τραπεζών για έκδοση προσωρινής διαταγής για μη μεταβολή της περιουσιακής κατάστασης του ΔΟΛ, εωσότου δρομολογηθεί η διαδικασία εκκαθάρισής του.

Μετά την απορριπτική απόφαση του Πρωτοδικείου, στο αίτημα των εργαζομένων στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη να πληρωθούν μέρος των δεδουλευμένων τους, η Ένωση Συντακτών τονίζει σε ανακοίνωσή της, ότι η απόφαση ήταν “στα μέτρα των τραπεζών” και πως με αυτήν “επιχειρείται να κλείσει η ιστορία του ΔΟΛ”.

“Τα δικαιώματα των εργαζομένων είναι αδιαπραγμάτευτα”, τονίζει στην ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΑ και ζητά από την κυβέρνηση να φέρει άμεσα το θέμα του ΔΟΛ στη Βουλή και να καλέσει τα πολιτικά κόμματα να πάρουν ξεκάθαρη θέση, ώστε να δώσουν λύση στο αδιέξοδο. “Οι πολιτικές δυνάμεις”, τονίζει η ΕΣΗΕΑ, «οφείλουν στο όνομα της πολυφωνίας και της Δημοκρατίας, να μην επιτρέψουν να κλείσουν δύο ιστορικές εφημερίδες και να βρεθούν στο δρόμο 550 εργαζόμενοι».

“Η ιδιοκτησία του οργανισμού εξακολουθεί μετά από τόσους μήνες να έχει αιχμαλώτους τους εργαζομένους και να διαπραγματεύεται τα δικά της συμφέροντα, ώστε να μπορέσει να δραπετεύσει με τις λιγότερες απώλειες, με πραγματικά θύματα τους εργαζομένους οι οποίοι αν και επτά μήνες απλήρωτοι, με την δική τους αυτοθυσία κρατούν ανοιχτά “Το Βήμα”, “Τα Νέα”, τα περιοδικά, τον “ΒΗΜΑ FM” και τα διαδικτυακά μέσα του ομίλου”, τονίζει η Ένωση Συντακτών.

“Είναι η ώρα που όλοι κρίνονται: οι τράπεζες, η ιδιοκτησία του ΔΟΛ, οι πολιτικοί. Δεν θα γλιτώσουν από τις ιστορικές τους ευθύνες”, καταλήγει στην ανακοίνωσή της.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Νίκος Πλακιάς για Λουίς Ενρίκε: «Η τοποθέτησή του απαντά στο «πώς στέκεσαι όταν χάνεις το παιδί σου»
Ο Νίκος Πλακιάς, ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό όσα είπε ο Ισπανός, απαντώντας στο πώς ένας γονιός μπορεί να σταθεί ξανά στα πόδια του μετά την απώλεια του παιδιού του
Ο Νίκος Πλακιάς
Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες για την δολοφονία της Μάγια στην Πολωνία: «Είχαν σχέση, ο 17χρονος την χτύπησε, ήταν παραβατικός»
ο 17χρονος που είναι βασικός ύποπτος για την δολοφονία της 16χρονης Μάγια, είχε δεχτεί ακόμη 4 καταγγελίες από το 2021, για παρενόχληση και εκφοβισμό
Η 16χρονη Μάγια και ο δράστης της δολοφονίας
Hellenic Train: Με 1,5 ώρα καθυστέρηση αναχώρησε το τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη με 210 επιβάτες λόγω τεχνικού προβλήματος
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι έδωσε στους 210 επιβάτες νερά και σνακ κατά την αναμονή και παράλληλα δυνατότητα αποζημίωσης με το 25% της αξίας του εισιτηρίου
Τρένο