Κόσμος

Στα όρια του θερμού επεισοδίου η Άγκυρα – Ερντογάν ” Το Ισραήλ στη Μεσόγειο δεν θα μπορεί να καβαλά άλογο”

O Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, συνεχίζει να προκαλεί και να κάνει «νταϊλίκια» στο Ισραήλ με τον Ερντογάν να δηλώνει πως το Τελ Αβίβ "δεν θα μπορεί να καβαλά άλογο"!

Στην επίσκεψη του στην Τυνησία τόνισεε πως η Τουρκία θα είναι δίπλα στους Παλαιστίνιους από την αρχή έως το τέλος.

«Το Ισραήλ επιτέθηκε στο πλοίο Μαβί Μάρμαρα. Οσο το Ισραήλ δεν ζητά συγγνώμη, δεν αποζημιώνει τα θύματα μας και δεν σταματά τον αποκλεισμό της Γάζας οι σχέσεις μας δεν θα μπορούν να ομαλοποιηθούν. Το Ισραήλ δεν θα καβαλά το άλογο στη Μεσόγειο όπως θέλει εκείνο» δήλωσε ο τούρκος πρωθυπουργός.

Το Ισραήλ δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει στην ανατολική Μεσόγειο, επισημαίνοντας ότι τουρκικά πολεμικά πλοία μπορούν να καταπλεύσουν εκεί οποιαδήποτε στιγμή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.onalert.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Δολοφονία Τσάρλι Κερκ: Οι ΗΠΑ απελαύνουν ξένους που πανηγυρίζουν για το έγκλημα – «Δεν φιλοξενούμε ανθρώπους που χαίρονται με τον θάνατο Αμερικανών»
Ο υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη ανάκληση θεωρήσεων, στο πλαίσιο της ευρείας μεταναστευτικής καταστολής της δεύτερης θητείας Τραμπ
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο
1
Ανήσυχος ο CEO της OpenAI για το ChatGPT: «Δεν κοιμάμαι καλά, μπορούσαμε να είχαμε δώσει καλύτερες συμβουλές πριν από τις αυτοκτονίες»
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Άλτμαν, μίλησε για πολλά ζητήματα που τον απασχολούν σε σχέση με το chatgpt και έδωσε απαντήσεις σε μια σειρά ηθικών και δεοντολογικών ερωτήσεων
Ο Σάμ Άλτμαν
Παρίσι: Το Κατάρ κατέχει 20% των ακινήτων στα Ηλύσια Πεδία – Πώς άλλαξε η πιο γνωστή λεωφόρος της γαλλικής πρωτεύουσας
Σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας Le Monde, η Ντόχα έχει αποκτήσει τον έλεγχο αρκετών εμβληματικών κτιρίων στη διασημότερη λεωφόρο του Παρισιού, επωφελούμενη από φορολογικές συμφωνίες της δεκαετίας του 1990
Παρίσι