Από τα σκισμένα τζινς έως τις μπλούζες που δένουν στο λαιμό του Νασίρ Μαζάρ έως τα πολύχρωμα αγόρια του Τσαρλς Τζέφρι αυτή η σεζόν (παραδοσιακά το Ιανουάριο παρουσιάζονται οι συλλογές ανδρικών ρούχων για την Άνοιξη/Καλοκαίρι σε Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι και Νέα Υόρκη) τα είχε όλα. Κυρίως όλα εκείνα τα συστατικά που αμφισβητούν προσδοκίες και αντιλήψεις.
Η ανδρική ένδυση έχει γίνει πλέον κομμάτι της κουλτούρας και εξαιτίας του εύρους του ταλέντου που υπάρχει στη βιομηχανία ανδρικής ένδυσης. Το δρόμο άνοιξαν άνδρες με αντικομφορμιστικό στιλ όπως ο Κάνιε Γουέστ, ο A$AP Ρόκι και ο Τζέιντεν Σμιθ που σύστησαν την ανδρική μόδα σε μια ολόκληρη νέα γενιά.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη από την Barclays οι πωλήσεις των ανδρικών σημείωσαν συνολική αύξηση κατά 24% το περασμένο έτος. Αντίθετα ο υπόλοιπος τομέας των λιανικών πωλήσεων αντιμετωπίζει σημαντικές απώλειες (210 εκατ. δολάρια μόνο στη Βρετανία). Οι πωλήσεις των ανδρικών ενδυμάτων εκτινάχθηκαν στα ύψη την περασμένη Άνοιξη. Με το ρυθμό αυτό, εκτιμά η μελέτη της Barclays, η αξία της βιομηχανίας ανδρικών θα φτάσει τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ