Κόσμος

Boeing 737 MAX: Τελικά… τα θέλουν η όχι; Το δίλημμα που προβληματίζει τις εταιρείες

Σε αδιέξοδο φαίνεται πως οδηγούνται οι αεροπορικές εταιρείες από την καθήλωση των αεροσκαφών Boeing 737 MAX, καθώς από την μία τους δημιουργεί ζητήματα, ενώ από την άλλη αν ξαναπετάξουν τα συγκεκριμένα αεροπλάνα θα βρεθούν αντιμέτωπες με ένα διαφορετικό πρόβλημα.

Πρόκειται για την υπέρ-τροφοδοσία της διαθεσιμότητας των αεροσκαφών, εξαιτίας του μεγάλου και συσσωρευμένου πλέον αριθμού Boeing 737 ΜΑΧ, τα οποία, οι αεροπορικές εταιρίες θα κληθούν να εντάξουν μαζικά στα πτητικά προγράμματά τους.

Η Boeing από την πλευρά της, συνεχίζει την παραγωγή του αναφερόμενου αεροσκάφους, παρά την καθήλωση του στο έδαφος και μετά από δύο τραγικά δυστυχήματα, ενώ με την άρση της απαγόρευσης πτήσεων του αναφερόμενου τύπου, εκτιμάται ότι η θα επιταχύνει τις παραδόσεις 737 ΜΑΧ κατά 40% στα 70 αεροσκάφη τον μήνα, προκειμένου να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των αεροσκαφών που έχει συσσωρευτεί από τον περασμένο Μάρτιο, στους χώρους αποθήκευσης.

click4more Όλα λάθος… από την αρχή στα MAX

Ο Ρομπ Μόρις από την συμβουλευτική εταιρία (Ascend by Cirium) με έδρα την Βρετανία δήλωσε ότι ο συνδυασμός της ενεργοποίησης των παραδόσεων των συσσωρευμένων αεροσκαφών από την Boeing, οι οικονομικές ανησυχίες, αλλά και η συσσώρευση πιέσεων στην αγορά αεροσκαφών πριν από τα δύο τραγικά δυστυχήματα με 737 ΜΑΧ, εκτιμάται ότι θα προκαλέσουν δυσκολίες στην ομαλή παράδοση των αεροσκαφών.

Πλεόνασμα έως και… 1000 αεροσκαφών

“Η επόμενη χρονιά, θα είναι η πρόκληση. Όταν το φράγμα σπάσει κι αρχίσει η ροή των MAX, θα υπάρχουν πολλά αεροπλάνα,” δήλωσε ο Μόρις σε χρηματιστές, αργά το βράδυ της Δευτέρας στο Χονγκ Κονγκ.

“Είναι πιθανό να υπάρξει ένα υπέρ-πλεόνασμα 1.000 αεροσκαφών την επόμενη χρονιά,” επεσήμανε ο ίδιος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται στην έναρξη των παραδόσεων των 737 ΜΑΧ, αλλά και στο ενδεχόμενα μιας πληθώρας μεταχειρισμένων αεροσκαφών, που διεξάγουν το πτητικό έργο των Boeing 737 MAX για το χρονικό διάστημα που αυτά παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος.

Η κρίση που προκάλεσε στις αεροπορικές εταιρίες, η απαγόρευση των πτήσεων με Boeing 737 MAX αύξησε την ζήτηση για παλαιότερα και λιγότερο λειτουργικά αεροσκάφη, με τις αεροπορικές εταιρίες να επιλέγουν την πτητική εκμετάλλευση αεροσκαφών τα οποία πετούν για περισσότερα από 15 χρόνια, σε σύγκριση με την κατάσταση που επικρατούσε στην διεθνή αεροπορική αγορά, πριν από τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Μόρις σε μία διάσκεψη (Airline Economics Growth Frontiers) που πραγματοποιήθηκε χθες.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Αρκούδες έκαναν «κατάληψη» στο χωριό Μπέλομπραντ στο Κόσοβο - Το δημοτικό σχολείο έβγαλε προειδοποίηση ότι οι μαθητές κινδυνεύουν
Σε βίντεο που τράβηξαν οι κάτοικοι οι αρκούδες φαίνονται κάνουν βόλτες, εξερευνώντας κήπους και αναποδογυρίζουν έπιπλα, αναζητώντας τροφή, ενώ πιάστηκαν επ’ αυτοφώρω να ανοίγουν μεγάλα, άσπρα σακιά με ζάχαρη
Αρκούδες
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Η κλιματική κρίση είναι υγειονομική – «Ο πιο επιτακτικός τομέας σε σχέση με την κλιματική δράση»
«Η υγεία είναι ο πιο επιτακτικός τομέας σε σχέση με την κλιματική δράση, όμως εδώ και πολύ καιρό, αποτελεί υποσημείωση στις διαπραγματεύσεις για το κλίμα»
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Η κλιματική κρίση είναι υγειονομική – «Ο πιο επιτακτικός τομέας σε σχέση με την κλιματική δράση»
ΗΠΑ: Ο εγγονός του Τζον Φ. Κένεντι κατεβαίνει στην πολιτική – Ο Τζακ Σλόσμπεργκ διεκδικεί έδρα στο Κογκρέσο
Ο 32χρονος Τζακ Σλόσμπεργκ, εγγονός του Τζον Φ. Κένεντι, κατεβαίνει με τους Δημοκρατικούς στις ενδιάμεσες εκλογές του 2026, διεκδικώντας έδρα στη Βουλή των Αντιπροσώπων στη Νέα Υόρκη
Ο εγγονός του προέδρου Κένεντι, Τζακ Σλοςμπεργκ