Κόσμος

Boeing 737 MAX: Τελικά… τα θέλουν η όχι; Το δίλημμα που προβληματίζει τις εταιρείες

Σε αδιέξοδο φαίνεται πως οδηγούνται οι αεροπορικές εταιρείες από την καθήλωση των αεροσκαφών Boeing 737 MAX, καθώς από την μία τους δημιουργεί ζητήματα, ενώ από την άλλη αν ξαναπετάξουν τα συγκεκριμένα αεροπλάνα θα βρεθούν αντιμέτωπες με ένα διαφορετικό πρόβλημα.

Πρόκειται για την υπέρ-τροφοδοσία της διαθεσιμότητας των αεροσκαφών, εξαιτίας του μεγάλου και συσσωρευμένου πλέον αριθμού Boeing 737 ΜΑΧ, τα οποία, οι αεροπορικές εταιρίες θα κληθούν να εντάξουν μαζικά στα πτητικά προγράμματά τους.

Η Boeing από την πλευρά της, συνεχίζει την παραγωγή του αναφερόμενου αεροσκάφους, παρά την καθήλωση του στο έδαφος και μετά από δύο τραγικά δυστυχήματα, ενώ με την άρση της απαγόρευσης πτήσεων του αναφερόμενου τύπου, εκτιμάται ότι η θα επιταχύνει τις παραδόσεις 737 ΜΑΧ κατά 40% στα 70 αεροσκάφη τον μήνα, προκειμένου να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των αεροσκαφών που έχει συσσωρευτεί από τον περασμένο Μάρτιο, στους χώρους αποθήκευσης.

click4more Όλα λάθος… από την αρχή στα MAX

Ο Ρομπ Μόρις από την συμβουλευτική εταιρία (Ascend by Cirium) με έδρα την Βρετανία δήλωσε ότι ο συνδυασμός της ενεργοποίησης των παραδόσεων των συσσωρευμένων αεροσκαφών από την Boeing, οι οικονομικές ανησυχίες, αλλά και η συσσώρευση πιέσεων στην αγορά αεροσκαφών πριν από τα δύο τραγικά δυστυχήματα με 737 ΜΑΧ, εκτιμάται ότι θα προκαλέσουν δυσκολίες στην ομαλή παράδοση των αεροσκαφών.

Πλεόνασμα έως και… 1000 αεροσκαφών

“Η επόμενη χρονιά, θα είναι η πρόκληση. Όταν το φράγμα σπάσει κι αρχίσει η ροή των MAX, θα υπάρχουν πολλά αεροπλάνα,” δήλωσε ο Μόρις σε χρηματιστές, αργά το βράδυ της Δευτέρας στο Χονγκ Κονγκ.

“Είναι πιθανό να υπάρξει ένα υπέρ-πλεόνασμα 1.000 αεροσκαφών την επόμενη χρονιά,” επεσήμανε ο ίδιος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται στην έναρξη των παραδόσεων των 737 ΜΑΧ, αλλά και στο ενδεχόμενα μιας πληθώρας μεταχειρισμένων αεροσκαφών, που διεξάγουν το πτητικό έργο των Boeing 737 MAX για το χρονικό διάστημα που αυτά παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος.

Η κρίση που προκάλεσε στις αεροπορικές εταιρίες, η απαγόρευση των πτήσεων με Boeing 737 MAX αύξησε την ζήτηση για παλαιότερα και λιγότερο λειτουργικά αεροσκάφη, με τις αεροπορικές εταιρίες να επιλέγουν την πτητική εκμετάλλευση αεροσκαφών τα οποία πετούν για περισσότερα από 15 χρόνια, σε σύγκριση με την κατάσταση που επικρατούσε στην διεθνή αεροπορική αγορά, πριν από τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Μόρις σε μία διάσκεψη (Airline Economics Growth Frontiers) που πραγματοποιήθηκε χθες.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Το Ισραήλ με νέο θαλάσσιο αντιαεροπορικό σύστημα αναχαιτίζει τους ιρανικούς πυραύλους – Άμαχος πληθυσμός τα θύματα εκατέρωθεν
Το Ισραήλ έπληξε νοσοκομείο στην ιρανική πόλη Κερμανσάχ - «Καταστρέψαμε το ένα τρίτο» των εκτοξευτήρων πυραύλων εδάφους- εδάφους του Ιράν και έχουμε τον πλήρη εναέριο έλεγχο της Τεχεράνης», λέει ο Ισραηλινός στρατός
Ιρανικοί πύραυλοι πάνω από την πόλη Ασκελόν
Ανανεώθηκε πριν 27 λεπτά
4
Το Ιράν καταδίκασε σε θάνατο με απαγχονισμό πράκτορα της ισραηλινής Μοσάντ – Είχε συλληφθεί το 2023
Ο επικεφαλής των δικαστών στο Ιράν, Γολαμχοσεΐν Μοχσενί Εζεΐ, ζήτησε να γίνονται με γοργές διαδικασίες οι δίκες των προσώπων που κατηγορούνται για κατασκοπεία υπέρ του Ισραήλ
Επίθεση του Ισραήλ στην Τεχεράνη του Ιράν
Το «θαύμα της θέσης 11A»: Δύο επιζώντες από αεροπορικά δυστυχήματα σε Ινδία και Ταϊλάνδη με διαφορά δεκαετιών και μια ανατριχιαστική σύμπτωση
Ο μοναδικός επιζών της μοιραίας πτήσης της Air India καθόταν στην ίδια ακριβώς θέση με έναν Ταϊλανδό επιζώντα το 1998 – Η θέση 11A έγινε θρύλος στο διαδίκτυο, αλλά οι ειδικοί προειδοποιούν
Ruangsak Loychusak