Κόσμος

Κορονοϊός: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις τροφίμων πριν από το νέο lockdown στη Βρετανία

Aύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις τροφίμων στην Βρετανία καθώς οι καταναλωτές προετοιμάζονταν για το δεύτερο lockdown, σύμφωνα με τα δεδομένα της βιομηχανίας που δόθηκαν στη δημοσιότητα. Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,9% τον Οκτώβριο σε σχέση με τον περσινό, ενώ την τελευταία εβδομάδα του μήνα αυτού αυξήθηκαν κατά 7,2%.

Λόγω της αύξησης των προσβληθέντων από τον νέο κορονοϊό σε ανησυχητικό βαθμό, η βρετανική κυβέρνηση επέβαλε εκ νέου lockdown στην Αγγλία, η οποία τέθηκε σε ισχύ την περασμένη Πέμπτη και αναμένεται να διαρκέσει ως τις 2 Δεκεμβρίου.

Όλα τα καταστήματα με μη απαραίτητα είδη υποχρεώθηκαν να κλείσουν, όπως και οι παμπ, τα καφέ και τα εστιατόρια, στα οποία επιτρέπεται η πώληση και η διανομή μόνον προϊόντων σε πακέτο. Στους πολίτες επίσης έχει γίνει σύσταση να εργάζονται αν είναι δυνατόν από το σπίτι. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων των σουπερμάρκετ.

Η εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen ανακοίνωσε ότι τις τέσσερις εβδομάδες που προηγήθηκαν της 31ης Οκτωβρίου, οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο δαπάνησαν κατά μέσον όρο 17,70 στερλίνες (σχεδόν 20 ευρώ) ανά καλάθι στα καταστήματα και μέσω διαδικτύου, ποσό το οποίο ήταν κατά 20% υψηλότερο από αυτό που είχαν δαπανήσει την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ωστόσο ο αριθμός των επισκέψεων στα καταστήματα παρέμεινε χαμηλός, δηλαδή 12% κάτω σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις μη απαραίτητες μετακινήσεις τους και επισκέψεις τους στα καταστήματα.

Οι πωλήσεις μέσω ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 87%.

Οι πωλήσεις μπίρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών σημείωσαν αύξηση 15%, κατεψυγμένων τροφίμων 16% και συσκευασμένων τροφίμων 11%, ενώ αυτά αποτελούν τις τέσσερις κατηγορίες ειδών διατροφής των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό κατά τη διάρκεια του μήνα.

Από τις τέσσερις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ της Βρετανίας, η Morrisons, η οποία βρίσκεται στην τέταρτη θέση, είχε την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, καταγράφοντας μια άνοδο 8% τις 12 εβδομάδες που προηγήθηκαν της 31ης Οκτωβρίου.

Η πρώτη αλυσίδα στην αγορά, η Tesco, κατέγραψε αύξηση 6,2%, ακολουθούμενη από την Sainsbury’s με 5,7% και την Asda της Walmart με 3%.

Εξάλλου βάσει των προβλέψεων της Nielsen, οι καταναλωτές στη Βρετανία θα δαπανήσουν το ποσό ρεκόρ των επιπλέον 2 δισεκατομμυρίων στερλινών στα σουπερμάρκετ όλο το τρίμηνο ως τις 26 Δεκεμβρίου και οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 7%.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Η Χαμάς δεν βλέπει κανένα νόημα στις διαπραγματεύσεις για εκεχειρία – Χάνεται και η τελευταία ελπίδα στη Γάζα
Οι ευρείας κλίμακας ισραηλινές στρατιωτικές επιχειρήσεις αντιποίνων έχουν μετατρέψει μεγάλο μέρος της Γάζας σε σωρούς από συντρίμμια και στοίχισαν τη ζωή σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους
Βομβαρδισμός στη Λωρίδα της Γάζας
Φρίντριχ Μερτς: Ο πρώτος καγκελάριος που δεν εκλέχτηκε από τον α’ γύρο – «Πρέπει να σκεφτεί γιατί δεν τον στήριξαν»
Πώς κάλυψαν τα γερμανικά ΜΜΕ την ανταρσία των βουλευτών στον νέο καγκελάριο - Η ταπεινωτική ήττα του και το σοβαρό πλήγμα στη δημοκρατία της Γερμανίας
Φρίντριχ Μέρτς
Ινδία και Πακιστάν στα πρόθυρα πολέμου: Στους 36 οι νεκροί άμαχοι, δεκάδες τραυματίες – Βομβαρδισμοί και εχθροπραξίες στο Κασμίρ
Ανάμεσα στους νεκρούς είναι και ένα μικρό παιδί ηλικίας 3 χρόνων - Η αντίδραση των ΗΠΑ και οι εντάσεις που ξεκίνησαν από τη σφαγή αμάχων στο Κασμίρ στις 22η Απριλίου
Στρατιώτες 2