Είναι μια γερμανική «πινελιά» χιούμορ που σχολιάζεται έντονα στη Γαλλία: ενώ η ληστεία του Μουσείου του Λούβρου παραμένει στην επικαιρότητα, ο κατασκευαστής Böcker στη Γερμανία — υπεύθυνος για το αναβατόριο που χρησιμοποίησαν οι διαρρήκτες — επέλεξε μια στρατηγική επικοινωνίας τουλάχιστον… τολμηρή.
Στους λογαριασμούς της στο Instagram, το Facebook και το LinkedIn, η εταιρεία από τη Γερμανία δημοσίευσε μια φωτογραφία του αναβατορίου της αναπτυγμένου πάνω στη πρόσοψη του Λούβρου, συνοδευόμενη από το ειρωνικό σύνθημα: «Όταν πρέπει να γίνει γρήγορα…»
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με έδρα τη Βέρνε, κοντά στο Ντόρτμουντ, η εταιρεία δημοσίευσε τη φωτογραφία (τραβηγμένη από το AFP την ημέρα της ληστείας) προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του μοντέλου της: «Το Böcker Agilo μπορεί να μεταφέρει έως και 400 κιλά θησαυρούς με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό, χάρη σε έναν κινητήρα τόσο αθόρυβο όσο ένας ψίθυρος», γράφει η εφημερίδα Le Parisien. Μια φράση που προκάλεσε χαμόγελα — ή γκριμάτσες, ανάλογα με το ποιος τη διαβάζει.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αλεξάντερ Μπέκερ, 42 ετών, παραδέχθηκε στο AFP ότι αντιμετώπισε το γεγονός «με λίγο χιούμορ», αφού πρώτα διαβεβαιώθηκε πως δεν υπήρξαν τραυματισμοί. «Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε πώς θα μπορούσαμε ίσως να το αξιοποιήσουμε», εξήγησε, προσθέτοντας πως η ιδέα για το σύνθημα ήταν της συζύγου του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μια ακούσια διαφήμιση
Ο Μπέκερ διευκρίνισε ότι είχε πουλήσει το συγκεκριμένο αναβατόριο πριν από μερικά χρόνια σε έναν Γάλλο πελάτη που νοικιάζει τέτοιον εξοπλισμό στο Παρίσι. Το μηχάνημα, όπως είπε, εκλάπη από τους ίδιους τους διαρρήκτες, οι οποίοι αφαίρεσαν το λογότυπο του ενοικιαστή και άλλαξαν την πινακίδα πριν από τη ληστεία.
Αν και αναγνωρίζει πως η πράξη είναι «απολύτως καταδικαστέα», ο Αλεξάντερ Μπέκερ δεν κρύβει ότι θέλησε να «εκμεταλλευτεί τη δημοσιότητα του πιο διάσημου μουσείου στον κόσμο» για να τραβήξει λίγη προσοχή στην εταιρεία του. Μια δόση μάρκετινγκ με αυτοπεποίθηση — ακόμη κι όταν η διαφήμιση ανεβαίνει… λίγο πολύ ψηλά.