Κόσμος

Βίντεο: Ποιες διαφημίσεις έβαλαν φωτιά στο διαδίκτυο το 2014

Μετρώντας αντίστροφα για το 2015, η Unruly Media έκανε τη λίστα με τις 20 διαφημίσεις που κοινοποιήθηκαν περισσότερο μέσα στο 2014.

Χρονιά Παγκοσμίου Κυπέλλου και τέσσερα βίντεο για τη μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου βρίσκονται στη λίστα.

Η πλήρης λίστα

20. KLM: “Lost And Found Service”

19. P&G: “Pick Them Back Up”

18. BBC: “God Only Knows”

17. John Lewis: “Monty the Penguin”

16. CoorDown: “Dear Future Mom”

15. Volkswagen: “Eyes on the Road”

14. FCKH8: “Potty-Mouthed Princesses Drop F-Bombs for Feminism”

13. Disney (Frozen): “Let It Go Singalong”

12. Save the Children: “Most Shocking Second a Day Video”

11. Castrol: “Footkhana: Neymar Jr. v Ken Block”

10. DTAC: “The Power of Love”



9. Thai Life Insurance: “Unsung Hero”

8. Nike: “Winner Stays”

7. Always: “Like a Girl”



6. Wren: “First Kiss”



5. American Greetings: “World’s Toughest Job”

4. Budweiser: “Puppy Love”

3. Nike: “The Last Game”

2. Twentieth Century Fox (Devil’s Due): “Devil Baby Attack”

1. Activia: “Shakira – La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown”

Πηγή: Αdweek

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Βενεζουέλα: Τεταμένο κλίμα στη χώρα μετά την ανάπτυξη αμερικανικών στρατευμάτων στην Καραϊβική
Πολεμικά πλοία, υποβρύχια και χιλιάδες Αμερικανοί πεζοναύτες βρίσκονται ανοικτά των ακτών της Βενεζουέλας – Η Ουάσιγκτον κάνει λόγο για επιχείρηση κατά των ναρκωτικών αλλά το Καράκας φοβάται στρατιωτική επέμβαση
Ο πρόεδρος της Βενεζουέλα, Νικολάς Μαδούρο
ΗΠΑ: Το Πεντάγωνο «καρατόμησε» τον επικεφαλής της στρατιωτικής υπηρεσίας πληροφοριών μετά από έκθεση που αντέκρουε τον Ντόναλντ Τραμπ
Ο Τζέφρι Κρους, διευθυντής της Defense Intelligence Agency (DIA), απομακρύνθηκε από τη θέση του – Η απόφαση ελήφθη μετά από εσωτερική έκθεση για το Ιράν, που θεωρήθηκε ενοχλητική για τον Λευκό Οίκο, σύμφωνα με τους New York Times
Ο Αντιπτέραρχος της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ και Διευθυντής της Υπηρεσίας Αμυντικών Πληροφοριών (DIA) Τζέφρι Κρουζ