Lifestyle

H Carey χωρίς τα 32 περιττά κιλά της εγκυμοσύνης!

Κατάφερε κι έχασε 32 κιλά με σκληρή δίαιτα και γυμναστική!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

H δημοφιλής τραγουδίστρια Mariah Carey, που μας έδειξε για πρώτη φορά τα δίδυμα αγγελούδια της στα τέλη του περασμένου μήνα, εμφανίστηκε όπως διαβάσαμε στην Daily Mail, το βράδυ της Τρίτης, σέξι και φανερά αδυνατισμένη, στην τηλεοπτική εκπομπή της Rosie O’Donnell’s, ”The Rosie Show”.

Ήταν 30 Απριλίου, όταν ο Nick Cannon και η 42χρονη καλωσόρισαν στον κόσμο τα δίδυμα παιδάκια τους, Moroccan και Monroe. Τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ήταν πολλά -συγκεκριμένα 32- αλλά τελικά η Mariah κατάφερε να τα χάσει -με πολλή γυμανστική και σκληρή δίαιτα!

Η ίδια δηλώνει ότι έμαθα πολλά μέσα από τη διαδικασία της εγκυμοσύνης και βλέποντας το σώμα της να αλλάζει τόσο πολύ, ενώ τόνισε πως η απώλεια βάρους είναι αποτέλεσμα 90% της δίαιτας που ακολούθησε -αρκετές σούπες- και 10% της άσκησης.

Δες φωτογραφίες στο TLIFE

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα