Μετά τις ξέγνοιαστες μέρες της στη Φολέγανδρο, η παρουσιάστρια βρίσκεται μαζί με την οικογένεια της σε χωριό κοντά στο Χελμό όπου απολαμβάνει την ηρεμία της φύσης. Δείτε τη selfie της που κόβει την ανάσα!
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google