Είναι η τρίτη σεζόν που η ενημέρωση έχει καταλάβει μεγαλύτερο μέρος από ότι η ψυχαγωγία στο πρόγραμμα των καναλιών. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού θα συνεχίσει να είναι στραμμένο προς την ειδησεογραφία για πολύ καιρό ακόμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα κανάλια να προχωρούν σε σημαντικές αλλαγές όσον αφορά στη θεματολογία των εκπομπών τους, επενδύοντας περισσότερο στον ενημερωτικό τομέα.
Ορατές είναι πλέον στους πίνακες τηλεθέασης και οι “πληγές” που αφήνει η ενημέρωση στην ψυχαγωγία. Στη μεσημεριανή ζώνη που κατά παράδοση τα τελευταία χρόνια…