Παρασκευή, 26 Απρ.
17oC Αθήνα

Η κρίση χτύπησε την διαφήμιση

Ο κατήφορος της διαφημιστικής δαπάνης στα Μέσα δεν έχει προηγούμενο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Service, το 10μηνο του 2009 η διαφημιστική δαπάνη στη τηλεόραση, τα περιοδικά,τις εφημερίδες και το ραδιόφωνο έφτασε  τα 1,7 δις ευρώ έναντι 2,1 δις ευρώ την ίδια περίοδο το 2008. Η μείωση φτάνει δηλαδή στο εντυπωσιακό ποσοστό 17, 6%.
 

 

 Διαφημιστική Δαπάνη 10μήνου

ΜΕΣΟ 1/2008 – 10/2008 ΠΟΣΟΣΤΟ (%) 1/2009 – 10/2009 ΠΟΣΟΣΤΟ (%) ΜΕΤΑΒΟΛΗ (%)
 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 708.062.071  33,22%  561.863.704  31,99%  -20,65% 
 ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 871.794.459  40,90%  702.567.319  40,00%  -19,41% 
 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 379.576.649  17,81%  355.022.802  20,22%  -6,47% 
 ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 172.063.805  8,07%  136.775.002  7,79%  -20,51% 
 ΣΥΝΟΛΟ 2.131.496.984  100,00%  1.756.228.827  100,00%  -17,61% 

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε