Κυριακή, 25 Φεβ.
15oC Αθήνα

ΑΒ Βασιλόπουλος: Επενδύει στο Άγιο Όρος – Ζητά προσωπικό για νέα καταστήματα κι αναμένει κέρδη από φέτος

ΑΒ Βασιλόπουλος: Επενδύει στο Άγιο Όρος – Ζητά προσωπικό για νέα καταστήματα κι αναμένει κέρδη από φέτος

Επενδυτικό πρόγραμμα 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία έχει χαράξει η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο του οποίου προβλέπεται εκσυγχρονισμός των καταστημάτων και περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου, με άμεση προτεραιότητα την λειτουργία ενός νέου καταστήματος στο Μαρούσι στα μέσα Νοεμβρίου και στις Καρυές της Χαλκιδικής το επόμενο δίμηνο, για την κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών του Αγίου Όρους.

Την ίδια στιγμή ο όμιλος αναζητά προσωπικό τουλάχιστον 900 ατόμων, τόσο για τα υπάρχοντα και νέα καταστήματα, όσο και για τις αποθήκες.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος Νίκος Λαβίδας, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής ενημέρωσης, όπου παρουσιάστηκε η πορεία της εταιρείας το 2022 και οι προοπτικές του 2023.

Επενδύσεις 2022

Όπως ανέφερε ο κ. Λαβίδας, το 2022 υλοποιήθηκαν επενδύσεις της τάξης των 65,4 εκατ. ευρώ λειτουργώντας μέσα στο έτος 4 νέα εταιρικά καταστήματα και 47 franchise.  Στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς το δίκτυο αριθμούσε περί τα 632 καταστήματα, με την εταιρεία να επιστρέφει στην ελληνική οικονομία περί τα 175 εκατ. ευρώ.  Στόχος αποτελεί η λειτουργία τουλάχιστον 50 καταστημάτων franchise ανά έτος, στο πλαίσιο αυτό η περίοδος 2023 -2025 προβλέπει 198 νέα καταστήματα εκ των οποίων 16 εταιρικά και 182 franchise.

Το προηγούμενο έτος ήταν ζημιογόνο, με τις ζημιές να φθάνουν στα 2 εκατ. ευρώ από κέρδη 42 εκατ. ευρώ το 2021, εικόνα που σύμφωνα με τον κ. Λαβίδα οφείλεται στην αύξηση των τιμών ενέργειας κατά 24 εκατ. ευρώ, στις πληθωριστικές αυξήσεις ύψους 9 εκατ. ευρώ που σημειώθηκαν στην εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και σε επενδύσεις σε τιμές και έκτακτες νομοθετικές διατάξεις ύψους 10 εκατ. ευρώ. 

«Σαν κλάδος πιεζόμαστε πολύ» ανέφερε ο ίδιος, τονίζοντας για μια ακόμα φορά το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει για εύρεση προσωπικού που θα στελεχώσει τα καταστήματα και τις αποθήκες του δικτύου.  

Νέα πολιτική

Την πεποίθηση ότι φέτος θα έλθει η κερδοφορία στην εταιρεία εξέφρασε ο κ. Λαβίδας, μιλώντας για τη στοχευμένη πολιτική της ΑΒ Βασιλόπουλος που εστιάζει στην εξομάλυνση των τιμών, την γρήγορη εξυπηρέτηση και το λανσάρισμα προϊόντων με χαμηλές τιμές, φέρνοντας ως παράδειγμα τις πάνες δικής τους μάρκας με 8,5 ευρώ το τεμάχιο και το δικό τους λανσάρισμα σε φυτικά γάλατα που πωλούνται 35% φθηνότερα από τον ανταγωνισμό.  Στόχος της επόμενης τριετίας αποτελεί το λανσάρισμα 1.600 προϊόντων στην κατηγορία της Χαμηλής Τιμής.

Ανάμεσα στα επόμενα βήματα της ΑΒ περιλαμβάνεται το λανσάρισμα 260 περίπου νέων κωδικών το 2023, 450 το 2024 και 1.000 νέων κωδικών την επόμενη τριετία, καθώς πρόθεση είναι να υποστηρίξει η εταιρεία το σλόγκαν της «Και του πουλιού το γάλα». Επιπλέον το επενδυτικό πρόγραμμα δίνει μεγάλη έμφαση σε ενέργειες βιωσιμότητας, με στόχους όπως 50% μείωση στη σπατάλη τροφίμων και πλαστικών μέχρι το 2025, μηδενικές εκπομπές αερίων μέχρι το 2050 και αναβάθμιση των υπηρεσιών ανακύκλωσης με τη δημιουργία.

Μαρούσι και Άγιο Όρος

Όσον αφορά στην ανάπτυξη του δικτύου, το νέο κατάστημα στην περιοχή του Αμαρουσίου, προβλέπεται να είναι ένα υπερσύγχρονο ΑΒ σούπερ μάρκετ κι αναμένεται να εγκαινιαστεί στις 15 Νοεμβρίου. Ακολούθως, εντός του επόμενου διμήνου θα ανοίξει το κατάστημα στις Καρυές Χαλκιδικής, που θα εκτείνεται σε έκταση έως 500 τ.μ. κι επιπλέον θα διαθέτει στον πάνω όροφο δωμάτια για τη στέγαση του προσωπικού, το οποίο θα προέρχεται από εργαζομένους στις Μονές του Αγίου Όρους. 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις