Οικονομία

Η μυστική συμφωνία Τόμσεν – Σόιμπλε που βάζει “ταφόπλακα” στην Ελλάδα!

- Αποκαλύψεις για τη συνάντηση του αναπληρωτή διευθυντή του Ευρωπαϊκού Τμήματος του ΔΝΤ με τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας το πρωί της περασμένης Πέμπτης στο Βερολίνο
- Συμφώνησαν για την κοινή, σκληρή γραμμή που θα κρατήσουν
- Και οι δύο τάσσονται υπέρ της άποψης ότι η Αθήνα πρέπει να προχωρήσει στην άμεση νομοθέτηση των μέτρων

Σε συμφωνία για τη σκληρή γραμμή που θα κρατήσουν όσον αφορά τις απαιτήσεις τους από την ελληνική κυβέρνηση κατέληξαν ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και ο σκληροπυρηνικός του ΔΝΤ, Πόουλ Τόμσεν, κατά τη διάρκεια της συνάντησής τους το πρωί της προηγούμενης Πέμπτης στο Βερολίνο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της “Real News”, και οι δύο τάσσονται υπέρ της άποψης ότι η Αθήνα πρέπει να προχωρήσει στην άμεση νομοθέτηση των μέτρων.

Η πάγια θέση του ΔΝΤ για μείωση του αφορολόγητου ορίου – ακραία θέση του Ταμείου κάνει λόγο για μείωση στα 4.000 ευρώ – βρέθηκε ψηλά στη λίστα των μέτρων που συζήτησαν οι δύο άνδρες. Έτσι αναμένεται να πιέσουν την ελληνική κυβέρνηση να νομοθετήσει τώρα τη δραστική μείωση του αφορολόγητου ορίου και αυτό να τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018. Επιπλέον, στη συνάντηση του Βερολίνου ετέθη από τις δύο πλευρές η ανάγκη ενίσχυσης του δημοσιονομικού «κόφτη», τα μέτρα του οποίου θα ενεργοποιηθούν από το 2019 και μετά, για να διορθώσουν πιθανές αποκλίσεις από τον στόχο 3,5% για πρωτογενές πλεόνασμα.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, οι δύο σκληροί των δανειστών συμφώνησαν ότι η Αθήνα πρέπει να εντάξει στον «κόφτη» και τις κύριες συντάξεις και συγκεκριμένα την περικοπή/κατάργηση της «προσωπικής διαφοράς». Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι παρά τις προσπάθειες των διαλλακτικών στους κόλπους των δανειστών να μην περιληφθεί η «προσωπική διαφορά» στον μελλοντικό «κόφτη», το ΔΝΤ πιέζει για το αντίθετο, καθώς αποτελεί πάγια θέση του ότι το ασφαλιστικό της Ελλάδας δεν είναι βιώσιμο και το κονδύλι που δαπανάται από τον κρατικό προϋπολογισμό για τις υφιστάμενες συντάξεις είναι ιδιαίτερα υψηλό, σε σχέση με τις άλλες χώρες της ευρωζώνης.

Οι κ.κ. Σόιμπλε και Τόμσεν άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να υιοθετήσουν την πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης, η οποία θα ακυρώνει τα μέτρα του «κόφτη» σε περίπτωση που επιτευχθούν οι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε και στο ζήτημα του ελληνικού χρέους και συγκεκριμένα στα μεσοπρόθεσμα μέτρα ελάφρυνσής του χωρίς όμως να καταλήξουν σε αποφάσεις. Συζητήθηκε ωστόσο το ενδεχόμενο να υπάρξει μία πιο αναλυτική «φωτογραφική» περιγραφή.

Πηγή: Real

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Βρετανία: «Χιλιομετρικό φόρο» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συζητά η κυβέρνηση για να αυξήσει τα κρατικά έσοδα
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Telegraph, η υπουργός Οικονομικών Ρέιτσελ Ριβς, που θα παρουσιάσει τον προϋπολογισμό στις 26 Νοεμβρίου, εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβληθεί φόρος ύψους 3 πενών (3,5 λεπτά του ευρώ) για κάθε μίλι (1,6 χλμ.)
Ηλεκτρικά οχήματα
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Η ανάπτυξη των ηλεκτρικών δικτύων να συμβαδίσει με την επενδυτική έκρηξη της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι η επενδυτική έκρηξη των τελευταίων χρόνων στη βιομηχανία της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιουργεί την ανάγκη αξιοποίησης όλων των απαραίτητων δικτυακών υποδομών ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες υψηλού φορτίου
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ κ. Μάνος Μανουσάκης
Πιερρακάκης: Κλειδί για την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες
Η εικόνα αυτή αδικεί τη σημαντική πρόοδο των τελευταίων ετών, σημειώνοντας ότι η απερχόμενη διοίκηση παρέλαβε τα ΕΛΤΑ στην πέμπτη θέση της αγοράς ταχυμεταφορών και τα ανέβασε στη δεύτερη, είπε ο ΥΠΟΙΚ
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης
Παπασταύρου: Γιατί πήγαμε πρώτα σε Τέξας και Χιούστον για τις γεωτρήσεις
«Εδώ και δεκαετίες δεν το χουμε κάνει πράξη στους υδρογονάνθρακες, αλλά ο Κυριάκος Μητσοτάκης το κάνει. Σε δύο χρόνια θα ξέρουμε αν έχουμε εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα», υπογράμμισε ο κ. Παπασταύρου
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου
Θεοδωρόπουλος: Ώρα για ανασυγκρότηση της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Σε μια εποχή αυξανόμενων προκλήσεων για την άμυνα και ασφάλεια της Ευρώπης – και της Ελλάδας – η ενίσχυση των παραγωγικών δυνατοτήτων της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας αποτελεί πλέον στρατηγική αναγκαιότητα
Ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος στον ΣΕΒ