Οικονομία

Τι θα ψωνίσουν οι Έλληνες τα Χριστούγεννα – Έρευνα της Sitecore

Μεγαλύτερα δώρα ετοιμάζονται να κάνουν οι Έλληνες τα Χριστούγεννα 2021, ενώ εν μέσω υγειονομικής κρίσης, μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων έχει αυξήσει το ποσό που αποταμιεύει για τις διακοπές των εορτών.  

Σύμφωνα με την έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 που διενεργεί η Sitecore για τις αγορές των Χριστουγέννων στην Ελλάδα: Η πανδημία επιτάσσει πιο προσεκτικές και επικεντρωμένες στην εμπειρία αγορές.  Η έρευνα αναδεικνύει ως κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών την ψυχική υγεία, την αυτοφροντίδα και την προτίμηση στις επιχειρήσεις από μειονότητες.

Τι σχεδιάζουν οι Έλληνες για τα Χριστούγεννα

Τρεις μόλις μήνες πριν τα Χριστούγεννα και οι Έλληνες έχουν ήδη ξεκινήσει να κάνουν σχέδια.   Περίπου το 66% των καταναλωτών στην Ελλάδα, σκοπεύουν φέτος να κάνουν μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος, το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι. Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά, εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Η έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 φέρνει στην επιφάνεια ζητήματα σχετικά με το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για τις φετινές γιορτές και τις σκέψεις τους για τα δώρα, τις αγορές των γιορτών και τα έξοδα που σκοπεύουν να κάνουν. Τα δεδομένα που προκύπτουν προσφέρουν πολύτιμη πληροφόρηση για τους τομείς του λιανικού εμπορίου, των ταξιδιών, της αυτοκινητοβιομηχανίας και άλλων, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν πιο ξεχωριστές εμπειρίες που θα ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις και απαιτήσεις των καταναλωτών.

Τι έδειξε η έρευνα

-Το 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τους.

-Το 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχή.

-Το 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίας.

* Τα καταστήματα δεν στηρίζουν αρκετά τις μικρές επιχειρήσεις από μειονότητες:

-Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζει.

* Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους:

-Το 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια

-Το 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριο

-Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους

* Η αυτοφροντίδα περιλαμβάνει πλέον τα δώρα στον εαυτό μας:

-Το 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως «θεραπεία»

-Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημία

-Το 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτος

 *Οι νέοι καταναλωτές επαναφέρουν τις δαπάνες τους:

-Το 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημία

-Το 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι

-Το 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας «εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες».

Τα συμπεράσματα

«Οι τελευταίοι 18 μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι και ενώ πολλοί είναι αισιόδοξοι ότι η επιστροφή στην κανονικότητα θα έρθει πολύ σύντομα, ο κόσμος εξακολουθεί να είναι ανήσυχος,» δήλωσε η Paige O’Neill, Chief Marketing Officer της Sitecore. «Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να ανταπεξέλθουν και να προετοιμαστούν για αυτό που έπεται, είναι αισιόδοξοι ότι οι γιορτές για το 2021 θα είναι ένα φωτεινό σημείο, αν όχι καταλύτης, για ότι ακολουθεί. Είναι επίσης ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι όλοι οι  τύποι καταναλωτών θέλουν να υποστηρίξουν την τοπική τους κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων από μειονότητες. Η βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί με περισσότερες ευκαιρίες σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις.»

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Έρχεται το πρώτο ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό πρόγραμμα για προσιτή στέγαση
Οι στρατιωτικοί διάδρομοι βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος καθώς το μπλοκ συνεχίζει να ενισχύει την άμυνά του, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής σιδηροδρομικών και φορτηγών διαδρομών για τη μεταφορά προμηθειών
Η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
Ανανεώθηκε πριν 2 λεπτά
1
Τη νομιμότητα των δασμών του Τραμπ θα εξετάσει το Ανώτατο Δικαστήριο στις αρχές του Νοεμβρίου
Το Ομοσπονδιακό εφετείο της Ουάσιγκτον αποφάνθηκε στα τέλη του Αυγούστου ότι μεγάλο μέρος των «ανταποδοτικών» τελωνειακών δασμών που ανακοίνωσε ο Ντόναλντ Τραμπ επιβλήθηκε παράνομα
USA national flag waving in the wind in front of United States Court House in New York, USA
SAFE: Ξεπέρασαν τα 150 δισ. ευρώ τα αιτήματα των ευρωπαϊκών χωρών για αμυντικά δάνεια – Fast track διαδικασίες με το βλέμμα στα ανατολικά σύνορα της ΕΕ 
Όταν επισκέφτηκα την Ουάσιγκτον, ένας γνωστός Αμερικανός εμπειρογνώμονας μου είπε ότι αυτή τη στιγμή, παγκοσμίως, το SAFE είναι το μεγαλύτερο χρηματοοικονομικό πακέτο που επενδύεται στην άμυνα με τέτοια ταχύτητα, σημείωσε ο κοινοτικός επίτροπος Άμυνας, Κουμπίλιους
Tανκ
Σήμερα το πρώτο crash test του νέου Γάλλου πρωθυπουργού με αγορές - Υποστηριχτής της αύξησης των αμυντικών δαπανών και φίλος των ακροδεξιών ο Λεκορνού
Την Παρασκευή, η Fitch Ratings έχει προγραμματίσει να ενημερώσει την αξιολόγησή της για την πιστοληπτική ικανότητα της Γαλλίας
Ο νέος πρωθυπουργός της Γαλλίας, Σεμπαστιάν Λεκορνού