Ο “πόλεμος” του LinkedIn δεν είναι εύκολος. Ανάμεσα σε εκατομμύρια επαγγελματικά προφίλ, ο κάθε χρήστης προσπαθεί να ξεχωρίσει. Και αυτό συχνά γίνεται χρησιμοποιώντας «βαρύγδουπους» χαρακτηρισμούς που θα τραβήξουν τα βλέμματα.
Κάθε χρόνο, η πλατφόρμα δικτύωσης των επαγγελματιών αναλύει τα βιογραφικά πάνω από 400 εκατ. χρηστών ώστε να βρει τις λέξεις εκείνες που χρησιμοποιούνται πιο συχνά για να εντυπωσιαστούν οι υπόλοιποι χρήστες και οι υπεύθυνοι προσλήψεων.
Διαβάστε περισσότερα στο perpetual.gr.