Σειρά πήρε ο Βασίλης Οικονόμου στη Βουλή. Ο βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ χαρακτήρισε “πρωτότυπο” τον τρόπο διαμαρτυρίας των Δημοσιογράφων, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι με την απεργία κρύβονται οι πολιτικές της κυβέρνησης.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google