Πολιτική

Κεντροαριστερά: Παραδέχεται ο Απόστολος Πόντας το… copy paste του Underwood! [vid]

Ο Απόστολος Πόντας... μίλησε για το πολυσυζητημένο προεκλογικό του σποτ για τις εκλογές στην Κεντροαριστερά. Ο Underwood και η εξήγηση...

Ο Απόστολος Πόντας έγινε… talk of the town τις τελευταίες ώρες. Αφορμή, το προεκλογικό του βίντεο για τις εκλογές στην Κεντροαριστερά. Το οποίο… θύμιζε λιγάκι το House of Cards.

Αναμενόμενη η βιασύνη των αμετανόητα συντηρητικών να συγχιστούν. Τους συνιστώ να περιμένουν!”, τονίζει ο Απόστολος Πόντας και αναφέρεται εκτενώς στο ζήτημα.

Κεντροαριστερά: “Ήταν χιουμοριστικό” λέει ο Απόστολος Πόντας

Επανειλημμένως έχω τοποθετηθεί! Τα εργαλεία επίλυσης των προβλημάτων πρέπει να είναι σύγχρονα και η εργαλειοθήκη να μην υπόκειται σε ιδεοληπτικούς περιορισμούς. Οφείλουμε να επικοινωνήσουμε με το σύνολο της κοινωνίας και κυρίως τους κομματικά ανώνυμους που είναι και η πλειοψηφία.  Δεν πρέπει να υποτιμούμαι την διάνοια της κοινωνίας.

[read4more]

Σε αυτό το πλαίσιο επέλεξα σκοπίμως να απευθύνω το προσωπικό μου κάλεσμα τόσο για την συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία σύγχρονα, διαφορετικά και χιουμοριστικά.

Επέλεξα να ‘’συνομιλήσω’’ διαδραστικά, έστω και με κόστος, χρησιμοποιώντας πλατφόρμες, στις οποίες έχουν πρόσβαση, και εκφράζουν σύγχρονοι οι σύγχρονοι άνθρωποι.

Με την κορυφαία σειρά παγκοσμίως και την πιο χαρακτηριστική της στιγμή. Άρα είναι προφανές ότι ναι μεν αφορά ένα προσωπικό κάλεσμα συμμετοχής, αλλά μέσα από ένα διάγγελμα, ακριβές αντίγραφο του πρωτότυπου και όχι δικά μου λόγια.

Με την ηχητική επένδυση του Carmina Burana, που είναι και γνωστή και χαρακτηρισμένη ώστε να μην υπάρχει υπόνοια ότι προσπαθώ να την οικειοποιηθώ.

Με πλάνα κυρίως από την αρχή της μεταπολίτευσης έως σήμερα, για να καταδείξω πότε και πώς έσβησε η φλόγα της ελπίδας.

Με επιμελώς ατημέλητη σύνδεση των πλάνων και όχι ένα επαγγελματικό μοντάζ για να είναι αντιληπτή η ‘’χαλαρή’’ σύνδεση του βασικού μηνύματος, που είναι το κάλεσμα, με το υπόλοιπο περιεχόμενο.

Πολλοί είδαν και κατάλαβαν! Αποδέχομαι όμως το σχολιασμό και την κριτική όλων!”, τονίζει ο υποψήφιος για την Κεντροαριστερά, Απόστολος Πόντας.

“Το σημαντικό είναι η συμμετοχή”

Η ανακοίνωση του υποψηφίου για την Κεντροαριστερά, καταλήγει ως εξής: “Με σαφή πρόθεση να εκφράσω τους Νέους κάθε Ηλικίας, τους κομματικά ανώνυμους, όσους θέλουν να συμμετέχουν στην επίλυση των προβλημάτων, δημοκρατικά, προερχόμενοι από την ανοιχτή κοινωνία και αγορά, όσους μπορούν ακόμα να βαστούν απέναντι στα προβλήματα, να διαθέτουν χιούμορ και να πιστεύουν ότι όλα μπορούν να αλλάξουν και όλα εξαρτώνται από εμάς, τους καλώ να συμμετέχουν στην διαδικασία αυτή!

Το διακύβευμα για την επικείμενη εκλογική διαδικασία είναι πρωτίστως η συμμετοχή. Η προτίμηση προς κάποιον από τους υποψήφιους έχει μικρότερη αξία! Αρκεί όμως να υπηρετεί τα υγιέστερα των κριτηρίων!”.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Το e-mail Σημανδράκου «καίει» Μητσοτάκη και Αυγενάκη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, λέει το ΠΑΣΟΚ - «Οι μάσκες έπεσαν»
Ο Ανδρουλάκης παρεμβαίνοντας στο θέμα αυτό τόνισε ότι: «Αυτές οι επιστολές αποδεικνύουν ότι γνώριζε πλήρως το πάρτι διαφθοράς που συνέβαινε σε έναν Οργανισμό, που μοιράζει 3 δισ. ευρώ τον χρόνο»
Ο Νίκος Ανδρουλάκης 4
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Τι «ζυγίζει» η κυβέρνηση για Βορίδη και Αυγενάκη – Το e-mail Σημανδράκου και η δεύτερη δικογραφία
Ο πρώην πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ στο e-mail του ενημερώνει για το περιεχόμενο των δύο επιστολών που είχε στείλει τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2023, στον πρώην Γενικό Γραμματέα του πρωθυπουργού
Το Μέγαρο Μαξίμου 12
Δημοσκόπηση Pulse: Οκτώ στους δέκα θεωρούν σημαντικό το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ – Πως επηρεάζει την πρόθεση ψήφου
Στην εκτίμηση ψήφου η ΝΔ προηγείται με 15 μονάδες του ΠΑΣΟΚ, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Πλεύση Ελευθερίας - Εννιακομματική η βουλή σε περίπτωση εκλογών
Eurokinissi φωτογραφία αρχείου 50