Πολιτική

Νίκος Ταχιάος: ΕΔΕ για τη λάθος σήραγγα στο Μετρό στην Κατεχάκη – «Άλλαξε μεθοδολογία η εταιρεία»

«Αυτό που έλεγε το έγγραφο της "Ελληνικό Μετρό" είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή»

Στη διάνοιξη λάθος σήραγγας του Μετρό μήκους 160 μέτρων αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, λέγοντας πως προφανώς δεν πρόκειται για λάθος και εξήγησε πως η σήραγγα θα γινόταν στο συγκεκριμένο σημείο αλλά με άλλη μεθοδολογία. Αποκάλυψε, δε, πως θα διαταχθεί ΕΔΕ για το ζήτημα.

Ο Νίκος Ταχιάος σημείωσε μιλώντας στο ΣΚΑΙ για τη σήραγγα του Μετρό: «Μιλάμε για μια σήραγγα η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4».

«Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία» τόνισε.

Σε ερώτηση αν η αλλαγή έγινε κατά λάθος ο ίδιος απάντησε: «Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της “Ελληνικό Μετρό”. Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος».

 

Για το αν η «Ελληνικό Μετρό» έβαλε την περιοχή σε κίνδυνο καθίζησης, διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν είχε στα χέρια της μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι πράγματι αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής. Αυτός είναι κι ο λόγος που διατήρησε μια αλληλογραφία με τον ανάδοχο: «Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της “Ελληνικό Μετρό”, οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, για αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις».

«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της “Ελληνικό Μετρό” είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων» κατέληξε.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Γεωργιάδης σε Ακρίτα: Προετοιμαστείτε να έρθετε στο δικαστήριο για τις ανυπόστατες κατηγορίες που εκστομίζετε
«Η ανάρτηση σας θα μείνει στην νεότερη ελληνική Ιστορία ως μνημείο κυνισμού, αυταρχισμού και κυβερνητικής αυθαιρεσίας», απαντησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
Άδωνις Γεωργιάδης και Έλενα Ακρίτα 2
Ποινικές κι αστικές συνέπειες για τους δράστες επιθέσεων στα Πανεπιστήμια - Κυρώσεις και στα Ιδρύματα που δεν συμμορφώνονται με τον νόμο
Μέσα στις επόμενες ημέρες οι προτάσεις του υπουργείου Παιδείας για την ασφάλεια στα Πανεπιστήμια. «Οδηγός» τα μέτρα που εφαρμόστηκαν στα γήπεδα
Κυριάκος Μητσοτάκης 11
Μαρινάκης για την έκθεση για την Ελευθερία του Τύπου: Διασπορά fake news από τον ΣΥΡΙΖΑ
«Η Task Force για την Ασφάλεια των Δημοσιογράφων είναι ολοκληρωμένος θεσμός με μηχανισμό πολιτικής διαβούλευσης, συμμετοχή επαγγελματικών ενώσεων, αστυνομίας, δικαστικών λειτουργών και δημοσιογράφων»
Ο Παύλος Μαρινάκης
«Γαλάζιες» πιέσεις προς την κυβέρνηση να επανεξετάσει τον σχεδιασμό για την οριοθέτηση των οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων
Ο βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας, Φίλιππος Φόρτωμας είναι ο 6ος από το κόμμα που πιέζει την κυβέρνηση για διορθωτικές παρεμβάσεις στο νέο πλαίσιο
O βουλευτής Κυκλάδων Φίλιππος Φόρτωμας