Γκορμπατσόφ: Η Δύση αυτοανακηρύχθηκε νικήτρια του Ψυχρού Πολέμου!
Το τέλος του ψυχρού πολέμου ήταν μια κοινή νίκη, αλλά η Δύση αυτοανακηρύχθηκε νικήτρια χωρίς να σκέφτεται πως θα το εκλάβει η Ρωσία δηλώνει ο τελευταίος Σοβιετικός ηγέτης Μιχαήλ Γκορμπατσόφ.