Ο γνωστός ηθοποιός μιλά ανοιχτά υπέρ του πρώην πρωθυπουργού και προέδρου της ΕΛΑΣ, συνδέοντας την πολιτική του παρουσία με την ανάγκη για κοινωνικό κράτος
«Πάντα θυμάμαι τους ανθρώπους που έχω χάσει, τους έχω πάντα δίπλα μου, τους κουβαλάω και είναι πολύ σημαντικό αυτό», είπε σε άλλο σημείο ο Αιμίλιος Χειλάκης
«Με τους ανθρώπους που έχουν κατηγορηθεί έχουμε συμφάει, έχουμε συμπιεί, έχουμε παίξει μαζί, έχουμε βρεθεί και έχουν υπάρξει μες στη ζωή μας», πρόσθεσε