ΕΔΕ για τον θάνατο της 35χρονης στην Λιβαδειά, μετά τον τοκετό - «Την πήγα να γεννήσει και έφερα μόνο το μωρό» λέει ο σύζυγός της
«Αν γίνουν αυτά που γίναν στη γυναίκα μου θα πεθάνουν κι άλλες γυναίκες σε αυτό το νοσοκομείο» καταγγέλλει ο σύζυγος της 35χρονης