Χωρίς κατηγορία

ΗΠΑ: Αποχώρησαν και επίσημα από τη Συνθήκη «Ανοικτοί Ουρανοί»

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οριστικοποιήθηκε επίσημα χθες Κυριακή το τέλος της συνεργασίας των ΗΠΑ με άλλες 33 χώρες στο πλαίσιο της Συνθήκης Ανοικτών Ουρανών (Open Skies).

Η συμφωνία αυτή είχε ως σκοπό την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στην εποχή μετά τον Ψυχρό Πόλεμο, επιτρέποντας σε κάθε χώρα-συμβαλλόμενο μέρος να επιθεωρεί τις στρατιωτικές κινήσεις και τους στρατιωτικούς εξοπλισμούς της άλλης. Συγκεκριμένα επέτρεπε στα 34 κράτη που την είχαν κυρώσει, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Ρωσίας, να εκτελούν πτήσεις παρατήρησης με άοπλα αεροσκάφη στον εναέριο χώρο των υπολοίπων.

Η Ουάσινγκτον είχε ανακοινώσει ήδη από τον περασμένο Μάιο πως θα αποσυρόταν από τη συμφωνία αυτή, ενώ οι υπόλοιπες 33 χώρες έχουν καταστήσει σαφές πως σκοπεύουν να συνεχίσουν να την τηρούν.

Διαβάστε γιατί αποχώρησαν οι ΗΠΑ από τη Συμφωνία και πώς αντιδρούν Ρωσία και Ευρώπη, στο OnAlert.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χωρίς κατηγορία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χωρίς κατηγορία: Περισσότερα άρθρα