Οδηγούμε το νέο Honda CR-V 1.6 i-DTEC

Ο καινούργιος κινητήρας ντίζελ 1.6 λίτρων, ταιριάζει στο Honda CR-V και του δίνει νέο νόημα, ιδιαίτερα για την ελληνική αγορά.

Αν και η τετρακίνητη έκδοση έχει ήδη κυκλοφορήσει στην υπόλοιπη Ευρώπη, καταναλώνοντας βενζίνη και ντίζελ, το πρώτο Honda CR-V της τελευταίας γενιάς που θα εισαχθεί στην ελληνική αγορά, θα έρθει τον ερχόμενο Οκτώβριο. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και θα χρησιμοποιεί τον ολοκαίνουργιο κινητήρα ντίζελ 1.6 lt που γνωρίσαμε πρόσφατα και στο Honda Civic. 

Ο νέος 4κύλινδρος ντίζελ της Honda αποδίδει 120 ίππους και 30,6 kgm, ενώ εκπέμπει μόλις 119 gr CO2/km. Εκτός από το προφανές φορολογικό πλεονέκτημα που έχει για την ελληνική αγορά, καταφέρνει να κινεί αξιοπρεπώς το CR-V, τουλάχιστον για όποιον δεν έχει πολύ υψηλές απαιτήσεις. Μόνο παράπονο, ένα μικρό κενό στις πολύ χαμηλές στροφές. 

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
: Περισσότερα άρθρα