Θα χρησιμοποιούν λιγότερη βενζίνη και θα εκπέμπουν λιγότερους ρύπους, ενώ θα αποδίδουν περισσότερο χάρη στη χρήση ενός ηλεκτρικού κυκλώματος 48-volt και ηλεκτρικών τούρμπο. Ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος επίσης παίζει το ρόλο μίζας/δυναμό μπορεί επίσης να προσθέσει 21 άλογα και 25,5 kgm, ισχυρίζεται η Mercedes. Περιγράφοντας στην ουσία ένα mild hybrid σύστημα. Η μέση κατανάλωση δηλώνεται στα 6,6 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 150 g/km.
Σύμφωνα με τη Mercedes η νέα S 500 είναι 22% πιο αποδοτική από την παλιά. Οι νέοι κινητήρες θα βρουν τη θέση τους κάτω από το καπό της ανανεωμένης έκδοσης, η οποία διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα γρίλια και αεραγωγούς.
Η ανανεωμένη S-Class πηγαίνει ένα βήμα πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγηση, καθώς ενσωματώνει μερικούς αισθητήρες ακόμη και νέο software, στο οποίο περιλαμβάνεται επιπλέον η λειτουργία «αυτόνομου ελέγχου γωνίας». Το αυτοκίνητο μπορεί να αλλάζει μόνο του λωρίδες με ένα άγγιγμα στο μοχλοδιακόπτη των φλας, όπως το Tesla Model S και η Mercedes-Benz E-Class. Η λειτουργία Road Surface Scan, επιτρέπει στο όχημα να ελέγχει το τερέν ακριβώς μπροστά από τους τροχούς του και να αυτορυθμίζει την ανάρτησηώστε να περνά ακόμη και από την χειρότερη άσφαλτο σαν μαγικό χαλί.
Παρότι η ολοένα και αυστηρότερη νομοθεσία «σκοτώνει» κάποιους κινητήρες υψηλής απόδοσης, ο V12 δεν θα καταργηθεί από την S-Class, σύμφωνα με τη Mercedes-Benz. Ένα παρόμοιο σύστημα με ηλεκτρικό κύκλωμα 48-volt και mild hybrid τεχνολογία θα τον βοηθούσαν να αποκτήσει «πράσινο» προφίλ και να κερδίσει παράταση ζωής.
Η ανανεωμένη Mercedes-Benz S-Class θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη από τον Οκτώβριο.