Γι’ αυτό δεν ευθύνονται μόνο τα υλικά αυτά καθαυτά αλλά και η απλοποίηση της ίδιας της κατασκευής του αλουμινένιου αμαξώματος. Το καλύτερο παράδειγμα γι’ αυτό, είναι το εξής: Η εμπρός κολόνα του αμαξώματος της California συντίθετο από 21 μέρη ενώ της Portofino από μόλις 2.
Με τον τρόπο αυτό, τα συνολικά μέρη από τα οποία αποτελείται το πλαίσιο έχουν μειωθεί συνολικά κατά 40% ενώ ταυτόχρονα η ακαμψία του έχει ενισχυθεί κατά 35%.
Πηγές μέσα από την εταιρεία αναφέρουν ότι η τακτική αυτή θα περάσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, αφού η μείωση του βάρους είναι πάντα ένα καίριο ζητούμενο. Ειδικά τώρα που τα υβριδικά συστήματα αρχίζουν να γίνονται απαραίτητα αλλά σημαίνουν έξτρα βάρος.
Σκεφτείτε για παράδειγμα ότι το υβριδικό σύστημα της LaFerrari προσέθεσε σχεδόν 200 kg στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Με τη συγκεκριμένη στρατηγική επάνω στην κατασκευή των αμαξωμάτων, η Ferrari υπολογίζει ότι θα μπορεί να «ισοφαρίσει» τουλάχιστον το μισό από αυτό το βάρος.