Η ειρωνεία είναι ότι αυτή η πληροφορία προέκυψε αμέσως μετά την… επίτευξη ενός ρεκόρ γύρου. Την περασμένη εβδομάδα, μια ομάδα ανθρώπων της Ford βρέθηκε στη Virginia International Raceway. Ο χρόνος των 2’ 38″ 62 που έγραψε το GT, στα χέρια του Αμερικανού οδηγού αγώνων Billy Johnson, του έδωσε τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην συγκεκριμένη πίστα. Ρεκόρ το οποίο όμως «άντεξε» ελάχιστες ημέρες, αφού λίγο αργότερα η Chevrolet Corvette ZR1 έγραψε 2′ 37″ 25. Πάντως, σύμφωνα με την Ford, αυτή ήταν απλώς μια αναγνωριστική και… κάπως πρόχειρη προσπάθεια.
Η επίσκεψη έγινε «με μια μικρή ομάδα υποστήριξης, όχι ιδανικές συνθήκες στην πίστα και έναν οδηγό που έπιανε το τιμόνι του GT για πρώτη φορά». Άλλωστε δεν ήταν καν η έκδοση Competition Series, αλλά το συμβατικό GT. Η απορία που προκύπτει τώρα είναι αν η Ford θα επιστρέψει στη Virginia για να βελτιώσει τον χρόνο του GT και να πάρει πίσω το στέμμα από την Chevrolet. Και αν αυτό ήταν το πρώτο βήμα για μια προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής σε διάφορες πίστες του πλανήτη. Με σημαντικότερη όλων, φυσικά, το Nürburgring. Η απάντηση όμως σε όλα αυτά είναι «όχι».
Η Ford φαίνεται ότι δεν πρόκειται να επισκεφτεί το Nürburgring, ούτε να ξαναπάει στη Virginia με καλύτερες συνθήκες και περισσότερη οργάνωση, ούτε και να κυνηγήσει κάποιο ρεκόρ πίστας οπουδήποτε αλλού. «Δεν είναι στα πλάνα μας το να κυνηγήσουμε το ρεκόρ στο Virginia International Raceway, ούτε σε καμία άλλη πίστα», δήλωσε εκπρόσωπος της Ford. «Πρέπει να δουλέψουμε για τα καινούργια μοντέλα μας».