Είναι μια διάκριση που απέσπασε μεταξύ των 20 μεγαλύτερων σε πωλήσεις εταιρειών σε 23 αγορές της Ευρώπης και αφορά στη μείωση της εκπομπής του CO2 του στόλου της κατά 2,7 g/km ώστε να φτάσει τα 101,2.
Πίσω από αυτή τη μείωση δεν κρύβεται κάτι άλλο από την αύξηση 38% που σημειώθηκε στις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων της, τα οποία αντιπροσωπεύουν πλέον το 50,5% των συνολικών πωλήσεών της. Αντίστοιχα τα μοντέλα με κινητήρα βενζίνης φτάνουν το 42% ενώ τα ντίζελ μόλις το 7,5%.
Ενδιαφέρον έχει και το στοιχείο που αναφέρει ότι τα υβριδικά Toyota κινούνται κατά 50% με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια σε όλη την Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα υψηλότερο.
Το αποτέλεσμα αυτό προέκυψε από μια δοκιμή-έρευνα που έχει θέσει σε ισχύ η Toyota πανευρωπαϊκά και αφορά σε στοιχεία που προκύπτουν από test-drive που γίνονται με τα υβριδικά μοντέλα της.
Μάλιστα, ο στόχος της εταιρείας είναι να βελτιώσει ακόμα περισσότερο αυτή την επίδοση, αφού μέχρι το 2020 θα έχει διαθέσει στην παγκόσμια αγορά ακόμα 10 υβριδικά μοντέλα.