Driveit

Formula 1: Κεραυνός ο Πιάστρι που νίκησε στο Μαϊάμι

Η McLaren έκανε το 1-2 και μεγάλος χαμένος ο Φερστάπεν

Στο 6ο Grand Prix της φετινής χρονιάς της Formula 1, κι ενώ πολλοί περίμεναν βροχή, όπως και το Σάββατο, τελικά οι λίγες ψιχάλες δεν επηρέασαν τον αγώνα.

Ομως, άστραψε και βρόντηξε ο Οσκαρ Πιάστρι με τη McLaren, ο οποίος ξεκίνησε 4ος, αλλά από την εκκίνηση βρέθηκε σε πλεονεκτική θέση, πίσω από τον Φερστάπεν, που κατάφερε να τον περάσει νωρίς και να πάρει την 4η φετινή του νίκη (3η στη σειρά), διευρύνοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία.

Η McLaren έκανε το 1-2 με τον Νόρις που αν δεν είχε κάνει λάθος στην εκκίνηση, μπορεί και να διεκδικούσε καλύτερα τη νίκη.

Τρίτος στο βάθρο ο Ράσελ (4ο φετινό του) που εκμεταλλεύτηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και πέρασε στη διαδικασία των πιτ στοπ τον Φερστάπεν, που δεν έκανε το καλύτερο δώρο στη γυναίκα του, που γέννησε προχθές το πρώτο τους παιδί.

Πέμπτη θέση από τον Αλμπον με τη Williams, και ακολούθησε ο Αντονέλι με τη Mercedes, οι δύο Ferrari με Λεκλέρ και Χάμιλτον, και τη δεκάδα έκλεισαν ο Σάινθ με Williams και ο Τσουνόντα με τη Red Bull.

Επόμενος αγώνας το Grand Prix Εμίλια Ρομάνια, στην Ιταλία, στις 18 Μαϊου.

Η ανάλυση του αγώνα

Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε ιδανικά τον αγώνα σε στεγνό οδόστρωμα και υπερασπίστηκε την pole position από τον Νόρις με τη McLaren, που έχασε θέσεις στην προσπάθειά του να περάσει τον Φερστάπεν, με Πιάστρι (McLaren), Αντονέλι (Mercedes) και Ράσελ (Mercedes) να τον περνούν.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Κι ενώ οι γύροι περνούσαν, μόλις στον 7ο πέρασε ο Νόρις τον Ράσελ με μια φοβερή κίνηση και δύο γύρους μετά πέρασε και τον Αντονέλι.

Ετσι, ο Φερστάπεν κρατούσε πίσω του τις δύο McLaren, τη στιγμή που η πρόβλεψη του καιρού έφερνε βροχή στον 14ο γύρο, κάτι που θα άλλαζε τα δεδομένα του αγώνα.

Οι δύο Ferrari με Λεκλέρ και Χάμιλτον βρίσκονταν στην 8η και 11η θέση, με τον Τσουνόντα και την άλλη Red Bull ανάμεσά τους στην 9η.

Ο Πιάστρι βρισκόταν διαρκώς σε ζώνη DRS, δηλαδή με μεγαλύτερη τελική ταχύτητα λόγω της μεταβαλλόμενης πίσω πτέρυγας, με τον Ολλανδός να αντιστέκεται σθεναρά.

Στον 14ο γύρο τελικά ο Πιάστρι μπόρεσε να περάσει τον Φερστάπεν κι άρχισε να απομακρύνεται, τη στιγμή που ο Νόρις άρχισε να πλησιάζει απειλητικά τον Φερστάπεν που έδειχνε πρόβλημα με τα φρένα.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Στον 18ο γύρο ο Νόρις πέρασε τον Φερστάπεν και βρισκόταν 8,8 δευτ. πίσω από τον ομόσταβλό του.

Οι πρώτες ψιχάλες βροχής έπεσαν στον 20ό γύρο και όλοι σκέφτονταν αν αυτό το σύννεφο θα φέρει πολλή βροχή. Τελικά δεν συνέβη.

Οι πρώτες αλλαγές ελαστικών άρχισαν να πραγματοποιούνται, σύμφωνα με τα σχέδια των ομάδων κι άρχισαν οι ανακατατάξεις, με τη βροχή να κάνει σιγά σιγά την εμφάνισή της στον 23ο γύρο.

Στον 29ο γύρο ο Μπέρμαν είχε πρόβλημα με τη Haas και εγκατέλειψε. Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και ευκαιρία για πιτς για ορισμένους οδηγούς, όπως τους δύο της McLaren αλλά και του Ράσελ, που πέρασε έτσι μπροστά από τον Φερστάπεν.

Πιάστρι και Νόρις στο 1-2, Ράσελ και Φερστάπεν στο 3-4, στους 37 από τους 57 γύρους, με τεράστιες διαφορές: στα περίπου 7 δευτ. μπροστά ο Πιάστρι από Νόρις και 30 δευτ. πίσω από τον Πιάστρι ο Ράσελ.

Πιο πίσω ο Χάμιλτον ήταν μπροστά από τον Λεκλέρ, αλλά σε θέσεις 7-8.

Στον 49ο από τους 57 γύρους ο Νόρις είχε μειώσει τη διαφορά στα 4,2 δευτ. και ο διευθυντής της ομάδας είπε ότι είναι ελεύθεροι να δώσουν τη μάχη για τη νίκη, δηλαδή δεν έδωσε εντολή ποιος θα κερδίσει.

Τελικά δεν άλλαξε κάτι, εκτός από τον Λεκλέρ που πέρασε τον Χάμιλτον, ενώ ολοκλήρωσαν τον αγώνα 16 μονοθέσια.

Στη βαθμολογία ο Πιάστρι έχει 131 βαθμούς και ακολουθούν: Νόρις 115, Φερστάπεν 99, Ράσελ 93. 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα