Επιχειρήσεις

Οι αξίες της METRO μέσα από τα μάτια των εργαζομένων της

Μέσα από μια σειρά αυθεντικών ταινιών, οι εργαζόμενοι της εταιρείας, από όλη την Ελλάδα, μιλούν για δυνατές εμπειρίες που έζησαν

Στη METRO (Mymarket και METRO Cash & Carry), οι Αξίες – Ήθος, Πάθος, Τόλμη, Φροντίδα, Ενότητα, Συνέπεια – αποκτούν πρόσωπο και φωνή μέσα από τις αληθινές ιστορίες των εργαζομένων, όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου.

Μέσα από μια σειρά αυθεντικών ταινιών, οι εργαζόμενοι της εταιρείας, από όλη την Ελλάδα, μιλούν για δυνατές εμπειρίες που έζησαν, αποφάσεις που χρειάστηκε να πάρουν, σχέσεις που δημιούργησαν και για όλα όσα τους κάνουν νιώθουν μέρος της ομάδας και της ιστορίας της METRO. Για όλα όσα έκαναν τις Αξίες της εταιρείας, κομμάτι της δικής τους εργασιακής ζωής:

  • «Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερός που μέσω του προγράμματος της Be-Live και της METRO αποκτήσαμε το δικό μας παιδάκι» λέει ο Νίκος.
  • «Στην πορεία μου στην εταιρεία πάντα υπήρχαν άνθρωποι που με συμβουλεύανε και μου έδειχναν το καλό παράδειγμα» θυμάται ο Δημήτρης.
  • «Νιώθω ευγνωμοσύνη που είμαι σε αυτή την εταιρεία» λέει η Μάρθα.
  • «Ο τρόπος που αντέδρασε η ομάδα των Mymarket δείχνει ότι ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις είμαστε εκεί για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον» τονίζει η Κωνσταντίνα.
  • «Έχω πάθος για τη δουλειά, έχω πάθος για την εταιρεία, έχω πάθος για το κατάστημα. Το πόστο αυτό το αγαπάω» δηλώνει ο Θοδωρής.

Η καμπάνια «Οι Αξίες που μας ενώνουν | Οι ιστορίες που μας εμπνέουν» παρουσιάζει, αυθεντικές ιστορίες που μιλούν για: Αφοσίωση & Συνέπεια, Πάθος & Τόλμη, Αξιοκρατία & Ήθος, Στήριξη & Φροντίδα, Ομαδικότητα & Ενότητα. Ιστορίες μοναδικές γιατί είναι οι αληθινές ιστορίες των ανθρώπων της #teammetro που πρωταγωνιστούν στις ταινίες της σειράς.

Τη στρατηγική ανάπτυξη, το concept και την υλοποίηση της καμπάνιας επιμελήθηκε η ομάδα της Danezis Stories, με τη μοναδική της ματιά στην αφήγηση ανθρώπινων ιστοριών. Η καμπάνια κέρδισε 3 βραβεία στα Internal Communication Awards 2025, μεταξύ αυτών και η κορυφαία διάκριση Platinum στην κατηγορία «Best Internal Communications Campaign»!

Το μυστικό μιας δυνατής ομάδας βρίσκεται στις Αξίες που μοιράζονται κάθε μέρα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Alpha Bank: Απορροφά την Alpha Συμμετοχών – Συνάντηση Ψάλτη και Ορσέλ με Κυριάκο Μητσοτάκη
Όπως είπε ο κ. Τσιτσιράγκος, η ύπαρξη της εταιρικής δομής των τελευταίων ετών υπαγορεύθηκε από τις απαιτήσεις και τις ανάγκες μιας εποχής διαχείρισης κρίσεων και κεφαλαιακών προκλήσεων για την Alpha Bank.
Alpha Bank 1
Τα βραβεία που χαράσσουν το μέλλον της ελληνικής νεανικής επιχειρηματικότητας
Για 16 συνεχόμενα χρόνια τα βραβεία Νεανικής Επιχειρηματικότητας Στέλιος Χατζηιωάννου δίνουν ώθηση σε νεανικές επιχειρήσεις να κυνηγήσουν τα όνειρα τους, προσφέροντας το μεγαλύτερο έπαθλο στην ιστορία τους
Stelios Philanthropic Foundation 1