Driveit

Stellantis: Άμεση παύση οδήγησης για τα οχήματα Citroen C3 και DS3 κατασκευής 2009 – 2019

Η εταιρεία ανακαλεί όλα τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με αερόσακους Takata

Είναι κάτι που το έχουμε παρατηρήσει από πολλές εταιρείες για αυτοκίνητα του παρελθόντος με τη Stellantis να προχωρά σε ανάκληση με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης (stop-drive) σε όλη την Ευρώπη για τα οχήματα Citroen C3 (δεύτερης γενιάς) και DS3 (πρώτης γενιάς) που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019 και είναι εξοπλισμένα με αερόσακους Takata. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα  σχετική ανάκληση με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης (stop-drive) έχει ξεκινήσει ήδη από τον Απρίλιο 2024 και έχει ακολουθηθεί πλήρως η προβλεπόμενη νόμιμη διαδικασία.

Οι ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων θα ειδοποιηθούν να σταματήσουν αμέσως να οδηγούν το όχημά τους και να επικοινωνήσουν με το επίσημο δίκτυο διανομέων/εξουσιοδοτημένων επισκευαστών για την απαραίτητη επισκευή, η οποία είναι δωρεάν.

Τα οχήματα που περιλαμβάνονται στην ενέργεια παύσης της οδήγησης (stop-drive), αποτελούσαν ήδη μέρος μιας συνεχιζόμενης ευρείας εκστρατείας ανάκλησης που έχει ξεκινήσει πάνω από ένα χρόνο, αρχικά στη Νότια Ευρώπη και στη συνέχεια επεκτάθηκε προς τον Βορρά. Οι αποφάσεις ανάκλησης, ιδίως οι ενέργειες παύσης οδήγησης (stop-drive), βασίζονται σε πολλαπλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών προδιαγραφών των αερόσακων, της ηλικίας και της χρήσης του οχήματος, των κλιματικών συνθηκών και των ειδοποιήσεων από τις ρυθμιστικές αρχές.

ds

Μετά από ένα πρόσφατο περιστατικό στη Γαλλία, η Stellantis επέκτεινε αμέσως τις προσπάθειές της για την εφαρμογή της ενέργειας παύσης της οδήγησης (stop-drive) για όλα τα επηρεαζόμενα οχήματα. Η απόφαση αυτή υποδεικνύει τη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην ασφάλεια των πελατών.

Οι πελάτες που επηρεάζονται από αυτή την ενέργεια παύσης της οδήγησης (stop-drive) θα λάβουν σύντομα πρόσθετες ειδοποιήσεις. Οι πελάτες μπορούν επίσης να ελέγξουν εάν τα αυτοκίνητά τους επηρεάζονται από αυτή την ενέργεια χρησιμοποιώντας το εργαλείο ελέγχου VIN στους ιστότοπους των Citroen (https://www.citroen.gr/maintain/recall-campaigns.html) και DS https://www.dsautomobiles.gr/owners/my-ds/recall-campaigns.html), ή επικοινωνώντας με τον τοπικό διανομέα ή καλώντας την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών (Citroen: 2106700150, DS: 2106700450).

Είναι ύψιστης σημασίας οι ιδιοκτήτες οχημάτων που έχουν αλλάξει διευθύνσεις ή στοιχεία επικοινωνίας να ενημερώσουν τις αντίστοιχες τοπικές βάσεις δεδομένων, ώστε να είναι δυνατή η έγκαιρη και αποτελεσματική επικοινωνία μαζί τους.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα