Driveit

Formula 1: Η προετοιμασία της Cadillac για την είσοδό της το 2026

Η συνεργασία με τη Ferrari, οι δοκιμές και οι υποψήφιοι οδηγοί

Η 11η ομάδα της Formula 1 από το 2026 είναι γεγονός γνωστό από καιρό, και θα είναι η Cadillac.

Η αμερικανική μάρκα θα συμμετάσχει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την υποστήριξη της TWG Motorsports και της General Motors και για τα πρώτα 3 χρόνια οι δαπάνες της ομάδας έχουν οριστεί στα 210 εκατομμύρια δολάρια.

Σημειώνω ότι η TWG Motorsports είναι η οντότητα μηχανοκίνητου αθλητισμού της TWG Global, που δημιουργήθηκε για να ενοποιήσει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο αγώνων στη Formula 1, το IndyCar, τη Formula E, το IMSA και το NASCAR, ενώ έχει υπό την ιδιοκτησία της, τις: Spire Motorsports, Andretti Global και Wayne Taylor Racing.

Από την άλλη, ο κολοσσός General Motors (GM), έχει εταιρείες που διαθέτουν αυτοκίνητα, φορτηγά και SUV, θερμικά και ηλεκτρικά, των μαρκών: Buick, Cadillac, Chevrolet και GMC.

Επικεφαλής της ομάδας Cadillac Formula 1 Team θα είναι ο Graeme Lowdon, ενώ ο βετεράνος της βιομηχανίας, Russ O’ Blenes, διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος της TWG GM Performance Power Units LLC, μιας νέας εταιρείας που θα καταστήσει την Cadillac στο μέλλον ως μια «πλήρως εργοστασιακή» ομάδα, κατασκευάζοντας σασί και μονάδες ισχύος της Formula 1.

Graeme Lowdon
Graeme Lowdon

Και αναφέρω στο μέλλον, διότι το 2026 η Cadillac θα τρέξει με κινητήρες, κιβώτιο ταχυτήτων και πίσω ανάρτηση, που θα προμηθεύσει η Ferrari, ενώ η αεροδυναμική ανάπτυξη έχει ήδη ξεκινήσει στην αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία.

Επίσης, η Cadillac έχει ήδη κατασκευάσει ένα αμάξωμα που χρησιμοποιείται για δοκιμές πρόσκρουσης, ενώ συζητήσεις υπάρχουν και με τη Dallara για το σασί.

Ως προς το ανθρώπινο δυναμικό, προβλέπονται περίπου 600 εργαζόμενοι, με τη TWG Motorsports να έχει συγκεντρώσει πάνω από 300 άτομα που εργάζονται στην αεροδυναμική, την ανάπτυξη σασί και εξαρτημάτων, το λογισμικό και την προσομοίωση των οχημάτων.

Τονίζω επίσης ότι η ομάδα έχει δραστηριότητες στην Ινδιανάπολη της Ιντιάνα, στο Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας, στο Γουόρεν του Μίσιγκαν και στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας.

Ως προς το μέλλον, η εταιρεία ήδη έχει ξεκινήσει το έργο της δικής της μονάδας ισχύος που θα κάνει ντεμπούτο το 2029 και θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ. Έχουν ξεκινήσει οι εργασίες με τη δημιουργία μιας μονοκύλινδρης μονάδας, το πρώτο βήμα για ένα V6 μοτέρ που θα πρέπει να είναι έτοιμος τον Σεπτέμβριο.

Τώρα, ως προς τους οδηγούς, μεγάλο φαβορί για το ένα από τα δύο μονοθέσια είναι ο Σέρχιο Πέρες, ο Μεξικανός που έμεινε εκτός Formula 1 το 2025, καθώς η Red Bull έσπασε το συμβόλαιο που είχε μαζί του, εξαιτίας των κακών αποτελεσμάτων το 2024. Όμως ο Μεξικανός έχει ισχυρούς χορηγούς που τον υποστηρίζουν.

Στη λίστα υπάρχουν ο Μικ Σουμάχερ που είχε τρέξει το 2021 για την επίσης αμερικανική Haas, ο Ζου Γουανγιού αλλά και ο Βάλτερι Μπότας, δύο οδηγοί που είχαν τρέξει μαζί για την Alfa Romeo.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα