Με τον Σεμπαστιάν Οζιέ να τρέχει, οι αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – WRC είναι διαφορετικοί.
Ο Γάλλος δεν ακολουθεί όλο το πρόγραμμα του φετινού πρωταθλήματος κι αν το έκανε ίσως να κέρδιζε και αυτόν τον τίτλο, που θα ήταν ο 9ος στην καριέρα του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ωστόσο, πηγαίνοντας στην Πορτογαλία ήθελε να καταρρίψει ένα άλλο ρεκόρ, το δικό του, και τα κατάφερε κερδίζοντας την 7η νίκη του εκεί, με Toyota, η οποία συνέχισε το άψογο ξεκίνημά της στο 2025 με την 5η νίκη σε ισάριθμους αγώνες, σε όλους που έχουν γίνει φέτος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Οζιέ ολοκλήρωσε τον τετραήμερο κλασικό χωμάτινο αγώνα με διαφορά 8,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Οτ Τάνακ της Hyundai, με τον ομόσταβλό του στο GR Yaris Rally1, Κάλε Ροβάνπερα να παίρνει την 3η θέση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η 63η νίκη του Οζιέ στο WRC φαινόταν κάθε άλλο παρά βέβαιη μέχρι αργά το Σάββατο, όταν ο πρωτοπόρος Τάνακ αντιμετώπισε πρόβλημα στο υδραυλικό τιμόνι του Hyundai i20 N Rally1.
Παρά τις δυναμικές οδηγικές επιδόσεις τόσο του Τάνακ όσο και του Ροβάνπερα την τελευταία ημέρα, ο Τάνακ πήρε τους περισσότερους βαθμούς στο Super Sunday και ανέκτησε τη δεύτερη θέση στην προτελευταία ειδική διαδρομή από τον Ροβάνπερα, που στο μεταξύ ήταν δεύτερος.
Ο κάτοχος του τίτλου Τιερί Νεβίλ τερμάτισε τέταρτος με Hyundai i20 και πέμπτος ο Κατσούτα με ένα Yaris, ενώ ο επικεφαλής της βαθμολογίας Εβανς με Toyota, ήταν μόλις 6ος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Παζάρι με Yaris στην 7η θέση και ο Μακ Ερλιν με Puma της M-Sport Ford ήταν 8ος, μπροστά από τον ομόσταβλό του Μούνστερ.
Το πρωτάθλημα συνεχίζεται με το Ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία, με έδρα την Όλμπια, από 5 έως 8 Ιουνίου, σε σκληρούς χωματόδρομους και μετά έχουμε ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 26 – 29 Ιουνίου με ακόμα πιο σκληρούς δρόμους.
Βαθμολογία Οδηγών: Εβανς 118, Ροβάνπερα 88, Οζιέ 86, Τάνακ 84.
Βαθμολογία Κατασκευαστών: Toyota 258, Hyundai 203, M-Sport Ford 72.