Ο επικεφαλής πωλήσεων της εταιρείας, ο Christian Dahlheim, δήλωσε πως η VW προσπαθεί να απορροφήσει μέρος του κόστους, έτσι ώστε αυτό να μην φτάσει στον πελάτη, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό στο 100%. Την ίδια στιγμή οι επιπτώσεις του Brexit, οι αναταράξεις λόγω του εμπορικού πολέμου Κίνας-ΗΠΑ, αλλά και η πτώση στις πωλήσεις που καταγράφηκαν στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, δημιουργούν ουκ ολίγους πονοκεφάλους στην αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα.
Πιο δημοφιλή
Μη χάσετε