Αποκαλύφθηκε στο διαδίκτυο, πριν το δούμε σε φυσικό περιβάλλον, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Είναι μια σχεδιαστική μελέτη με «κρυστάλινα» διαυγείς γραμμές και συμπαγείς αναλογίες, λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί η ίδια η τσέχικη μάρκα. Η σχεδίαση, αν και με κάποιες εξάρσεις όπως κάθε κονσεπτ που σέβεται τον εαυτό του, είναι οικεία από τα Karoq και Kodiaq. Στοιχεία όπως τα λεπτά LED φώτα ημέρας και οι κρυφές χειρολαβές μάλλον δεν θα φτάσουν στην παραγωγή. Το εσωτερικό είναι εντυπωσιακό και νεανικό. Με ψηφιακό πίνακα οργάνων σε οθόνη TFT και μια δεύτερη οθόνη στην κορυφή της κονσόλας. Στα σκίτσα βλέπουμε μια τετραθέσια ευέλικτη διαμόρφωση, με γραφικά να διατρέχουν όλες τις επιφάνειες.
Είναι μια καινοτομία της Škoda, με υβριδικό CNG κινητήρα. Η βάση θα είναι ο θερμικός 4κύλινδρος 1.5 τούρμπο με απόδοση 130 ίππων και ροπή 25,4 kgm. Ο κινητήρας αυτός λαμβάνει υποβοήθηση από δύο ηλεκτρικά μοτέρ: Ένα οδηγούμενο με ιμάντα το οποίο λειτουργεί επίσης και ως δυναμό/γεννήτρια, το οποίο στέλνει ισχύ στους εμπρός τροχούς. Και ένα δεύτερο με απόδοση 27 ίππων, οι οποίοι καταλήγουν στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα είναι 89 g/km.