Πρόκειται για μια ακόμη περίπτωση, όπου οι συμμαχίες και οι εξαγορές οδηγούν στη δημιουργία κάποιων παράδοξων οικογενειακών δεσμών. Ενώ είναι άμεσοι ανταγωνιστές στην αγορά, η Volvo και η Mercedes-Benz βρίσκονται σήμερα (από μακριά και αγαπημένοι, σαφώς) πλησιέστερα, από την άνοδο της συμμετοχής της Geely στη μετοχική σύνθεση της Mercedes-Benz.
Να θυμίσουμε ότι τον περασμένο Φεβρουάριο, η Geely εξαγόρασε έναντι €7,1 δισ. μετοχές, ανεβάζοντας το μερίδιό της στο 9,7% του Γερμανού κατασκευαστή και έτσι έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχος της Daimler. O Li Shufu, ιδιοκτήτης της Geely, δεν συμμετείχε στην ετήσια συνάντηση των μετόχων, αλλά ο Dieter Zetsche θέλησε να σχολιάσει το θέμα.
Ο Zetsche εξήγησε ότι μέχρι στιγμής οι σχέσεις «είναι πολύ θετικές» με τον Shufu που θέλει να διατηρήσει την επένδυσή του στη Mercedes-Benz μακροπρόθεσμα.
Το ερώτημα που τίθεται είναι εάν ο Κινέζος επιχειρηματίας θα ανακατευτεί ενεργά μέχρι του σημείου να θέσει και βέτο ή να επιβάλλει τους κανόνες του αργότερα; Προς το παρόν, μια τέτοια πιθανότητα είναι πολύ μικρή. Η Geely δεν επενέβη καθόλου ούτε προσπάθησε να επηρεάσει την επιχειρηματική δραστηριότητα της Volvo ύστερα από την εξαγορά της το 2010, αφήνοντας στους Σουηδούς πλήρη ελευθερία.
Ωστόσο, δεν μπορεί να αποκλειστεί η συνεργασία της Mercedes-Benz και της Geely, σύμφωνα με τον Zetsche, ο οποίος δήλωσε ότι πρέπει να γίνει σε συμφωνία με τον ιστορικό Kινέζο εταίρο της Mercedes, τον γίγαντα BAIC.