Το πρώτο δείγμα της μελέτης της Lotus πάνω σε δομικά μέρη από τιτάνιο είναι ένα πίσω υποπλαίσιο για την Exige S. Το συμβατικό ατσάλινο υποπλαίσιο παραγωγής ζυγίζει 50 kg. Το πρωτότυπο που κατασκεύασε από τιτάνιο ηLotus Engineering σε συνεργασία με την επίσης βρετανική εταιρία Caged Laser είναι κατά 36% ελαφρύτερο, φτάνοντας τα 32 kg.
Ταυτόχρονα το υποπλαίσιο τιτανίου είναι πιο άκαμπτο κατά 19%, κάτι που βελτιώνει την ακρίβεια της οδικής συμπεριφοράς της Lotus Exige S. Η αντοχή του στη διάβρωση είναι αντίστοιχη με του ατσάλινου, όπως και η ανθεκτικότητα των κολλήσεων. «Αποδείξαμε ότι μπορούμε να κάνουμε ανθεκτικές κολλήσεις σε κομμάτια τιτανίου» δήλωσε ο John Sellors, αρχιμηχανικός παραγωγής της Lotus.
Η τεχνολογία της συγκόλλησης τιτανίου για τέτοια χρήση πάντως βρίσκεται ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο για να μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πότε θα πρέπει να περιμένουμε να περάσει στα μοντέλα παραγωγής.