Η F76 δεν είναι αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά ένα πρωτοποριακό εικονικό έργο που συνδυάζει την αγωνιστική παράδοση της Ferrari με την καινοτομία του γενετικού σχεδιασμού και των ψηφιακών τεχνολογιών, ανοίγοντας ένα νέο σύνορο στην εμπειρία της μάρκας.
Σχεδιασμένη για πελάτες του αποκλειστικού προγράμματος Hyperclub, η F76 δημιουργήθηκε από την εταιρεία με έδρα το Maranello για να υποστηρίξει την 499P που αγωνίζεται στο Le Mans (τρεις συνεχόμενες νίκες σε ισάριθμες χρονιές) και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, επιτρέποντας στους πελάτες να βιώσουν αυτό το ταξίδι μαζί με την επίσημη ομάδα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το όνομα αποτίει φόρο τιμής στον πρώτο θρίαμβο της Ferrari στον θρυλικό γαλλικό αγώνα αντοχής, που πέτυχε ο Luigi Chinetti με τον Lord Selsdon στο τιμόνι της Touring 166 MM barchetta πριν από 76 χρόνια, το 1949.
Οπτικά, η F76 ξεχωρίζει για τη διπλή άτρακτό της, αποτέλεσμα της αναζήτησης για μέγιστη καθαρότητα στη διαχείριση της ροής του αέρα. Τα προφίλ των πτερύγων και οι εκλεπτυσμένες γεωμετρίες έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την απόδοση. Ο διαχωρισμός μεταξύ των κελιών οδηγού και συνοδηγού, που ευθυγραμμίζει το μεταξόνιο με τις καμπίνες, επιτρέπει μια νέα αλληλεπίδραση μεταξύ του κάτω μέρους του αμαξώματος με ένα κεντρικό κανάλι που μετατρέπει το αμάξωμα του αυτοκινήτου σε πτέρυγα, αξιοποιώντας στο έπακρο την επίδραση του εδάφους. Οι ροές διαχωρίζονται μπροστά και επανενώνονται πίσω, όπου μια δεύτερη πτέρυγα βρίσκεται πάνω από τις δύο ουρές, ενισχύοντας την απόδοση του μοναδικού διαχύτη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα πλευρά διαθέτουν κάθετες τομές που θυμίζουν την F80, τονίζοντας πώς η έμπνευση που προσφέρει η τεχνικο-στυλιστική γλώσσα που εισήγαγε το νέο supercar προορίζεται να επηρεάσει τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.
Στην κεντρική περιοχή των ατράκτων, ξεχωρίζει μια τρισδιάστατη εμφάνιση με πλευρικές περσίδες, αναδεικνύοντας ένα τυπικό στοιχείο του σχεδιαστικού λεξιλογίου της Ferrari.
Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από δύο κάθετα προφίλ που ορίζουν το πλάτος του μετατροχίου, ενώ η άνω πτέρυγα λειτουργεί ως υπέρθυρο, αναδεικνύοντας το κεντρικό κανάλι ως μια εννοιολογική «πύλη» προς τη νέα σχεδιαστική γλώσσα. Τα τέσσερα εμβληματικά πίσω φώτα είναι ενσωματωμένα στην πτέρυγα, συμβάλλοντας στη συνολική απόδοση.
Το μπροστινό μέρος κυριαρχείται από μια ταινία που αιωρείται ανάμεσα στα φτερά, και από τα δύο ζεύγη αναδιπλούμενων προβολέων.
Το εσωτερικό διαθέτει δύο ξεχωριστά πιλοτήρια, χρησιμοποιώντας τεχνολογία drive-by-wire, συγχρονίζουν κάθε στοιχείο οδήγησης, από το τιμόνι μέχρι τα πεντάλ.


