Στην αρχή, στη μέση και στο τέλος των 75 γύρων του Grand Prix της Ουγγαρίας, 14ο της χρονιάς της Formula 1, είχαμε το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
Μεγάλος νικητής ο Λάντο Νόρις με τη McLaren, ο οποίος ξεκίνησε από την 3η θέση, έμεινε πίσω στη συνέχεια και χωρίς να κάνει καμία προσπέρασε κατάφερε μόνο με μια αλλαγή ελαστικών, έναντι δύο των Πιάστρι, Ράσελ και Λεκλέρ, να κερδίσει οριακά τον ομόσταβλό του Όσκαρ Πιάστρι και να μειώσει τη διαφορά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και τονίζω οριακά, καθώς ο Πιάστρι, παρά είχε χάσει χρόνο με δεύτερο πιτ στοπ αλλά πιο φρέσκα ελαστικά, πίεσε απίστευτα τον Νόρις στους τελευταίους 3 γύρους. Προσπάθησε να περάσει δύο φορές στα φρένα, όμως ο Βρετανός άντεξε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά μετά τη νίκη του στον Καναδά στις 15 Ιουνίου, μολονότι ήταν 21 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον Νόρις! Η κίνηση – ματ και η προσπέραση στον Λεκλέρ που είχε χάσει την επαφή του με τον αγώνα, ήταν όλα τα λεφτά.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ξεκινώντας από την pole position με τη Ferrari έμεινε μπροστά για 20 γύρους, όταν μπήκε να αλλάξει ελαστικά για πρώτη φορά. Έχασε θέσεις, αλλά πέρασε ξανά στον 33ο γύρο, μπροστά από τον Πιάστρι που έκανε κι αυτός αλλαγή ελαστικών. Εν των μεταξύ ο Νόρις, στον 32ο γύρο έκανε τη μοναδική αλλαγή ελαστικών, για να βγάλει το υπόλοιπο του αγώνα.
Ίσως αδικαιολόγητα, η Ferrari επέλεξε να βάλει ξανά για ελαστικά τον Λεκλέρ στον 41ο γύρο κι εκεί χάθηκε ο αγώνας για την ιταλική ομάδα. Με τη σκληρή γόμα ο Μονεγάσκος δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικός, τον κατάπιαν Νόρις και Πιάστρι, αλλά και ο Ράσελ, με αποτέλεσμα από την pole position να μείνει εκτός βάθρου και μάλιστα με 20 δευτ. διαφορά από τον Ράσελ, έχοντας πάρει και ποινή 5 δευτ. για μια λάθος κίνηση.
Η Aston Martin με τις αναβαθμίσεις που έφερε στο μονοθέσιο, έδωσε τη δυνατότητα σε Αλόνσο και Στρολ να τερματίσουν στην 5η και 7η θέση, έχοντας ανάμεσά τους τον Μπορτολέτο με τη Sauber. Και οι τρεις είχαν υψηλές θέσεις στην εκκίνηση (5-6-7 θέσεις, αντίστοιχα).
Λόουσον και Χάτζαρ με τις δύο Racing Bulls έκαναν το 8 και 11 στον τερματισμό, με πολύ καλή εμφάνιση και μπροστά από η «μαμά» Red Bull που είχε τον Φερστάπεν στην 9η θέση (εκκίνησε 8ος) και τον Τσουνόντα στην 17η (ξεκίνησε τελευταίος από το πιτ λέιν).
Τη 10η και βαθμολογούμενη θέση πήρε ο Αντονέλι με τη δεύτερη Mercedes (είχε ξεκινήσει 15ος).
Για τον Χάμιλτον και τη Ferrari σαν να μην έγινε αγώνας. Ξεκίνησε 12ος και τερμάτισε στην ίδια θέση, ολοκληρώνοντας την απογοήτευση των τιφόζι στις εξέδρες.
Τώρα έχουμε διακοπές και επόμενο αγώνα στην Ολλανδία, στην έδρα του Φερστάπεν, στις 31 Αυγούστου.
Βαθμολογία οδηγών: Πιάστρι 184, Νόρις 275, Φερστάπεν 187, Ράσελ 172, Λεκλέρ 151.
Βαθμολογία ομάδων: McLaren, Ferrari, Mercedes, Red Bull.
Δηλώσεις:
Ράσελ: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος με τον αγώνα σήμερα. Χαίρομαι πολύ που επέστρεψα στο βάθρο, καθώς ήταν λίγο επικίνδυνο με τον Σαρλ σε κάποια σημεία. Νομίζω ότι είχαμε μια μικρή επαφή, αλλά χαίρομαι που έκανα αυτή τη κίνηση».
Πιάστρι: «Πίεσα όσο πιο δυνατά μπορούσα. Όταν είδα τον Λάντο να προσπαθεί για ένα πιτ στοπ, ήξερα ότι θα έπρεπε να κάνω προσπέραση στην πίστα, κάτι που είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις εδώ. Σήμερα, απλώς ήμασταν στη λάθος πλευρά».
Νόρις: «Είμαι νεκρός, είμαι νεκρός! Ήταν δύσκολα, δεν σχεδιάζαμε το ένα πιτ στοπ στην αρχή, αλλά μετά τον πρώτο γύρο ήταν η μόνη μας ευκαιρία να ξαναμπούμε σε ρυθμό.
Πίεζα με όλη μου τη δύναμη και ήρθε το τέλειο αποτέλεσμα. Δεν πίστευα ότι θα μας έδινε τη νίκη, πίστευα ότι θα μας έβαζε στη δεύτερη θέση, καθώς ήξερα ότι ο ρυθμός ήταν καλός. Παλεύουμε σκληρά και οι δύο. Είναι δύσκολο αλλά διασκεδαστικό να αγωνίζεσαι με τον Όσκαρ».