Ένα πρελούδιο κληρονομιάς, συναισθημάτων και οδικής απόλαυσης, είναι αυτό που θέλει να προσφέρει η Honda με την 6η γενιά του Prelude.
Με κομψή σχεδίαση, εφοδιάζεται από ένα ισχυρό και αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης και από ένα καινοτόμο Honda S+ Shift, το οποίο προσομοιώνει τις αλλαγές ταχυτήτων για μια πιο καθηλωτική εμπειρία οδήγησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Από την άφιξή του το 1978, το όνομα Prelude ενσαρκώνει πάντα την πρωτοποριακή και καινοτόμο μηχανική της Honda, εισάγοντας στον κόσμο νέες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά. Επιστρέφοντας μετά από 25 χρόνια απουσίας, αυτή η 6η γενιά αντιπροσωπεύει μια σύγχρονη εξέλιξη του πρωτοποριακού πνεύματος του μοντέλου, με την τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας.
Διαθέτοντας τεχνολογία φωτισμού LED, η coupe αεροδυναμική σιλουέτα στο 3θυρο αμάξωμα, δημιουργεί αμέσως συγκινήσεις, καθώς σπανίζουν τέτοια αυτοκίνητα από τους κατασκευαστές σήμερα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο εσωτερικό, έχει δοθεί προσοχή σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες, από τα μπροστινά σπορ καθίσματα που έχουν διαφορές μεταξύ τους, καθώς του οδηγού παρέχει μεγαλύτερη υποστήριξη κατά την πιο δυναμική οδήγηση, ενώ του συνοδηγού περισσότερη άνεση.
Πρακτικότητα προσφέρει η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών, υπάρχει νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με συνδεσιμότητα Apple CarPlay (ασύρματη) και Android Auto ως στάνταρ, και φέρει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών.
Το πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδυάζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 72 κυψελών με υψηλή ισχύ και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, με έναν βενζινοκινητήρα 2.0lt άμεσου ψεκασμού κύκλου Atkinson.
Το σύστημα αποδίδει ισχύ 184PS (135kW) και επιτρέπει στο Prelude να επιταχύνει σε 8,2 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.
Αυτή η τελευταία έκδοση της μονάδας i-MMD (έξυπνη πολλαπλή λειτουργία οδήγησης) της Honda φιλοξενεί τον κινητήρα πρόωσης και τη γεννήτρια στον ίδιο άξονα για μια πιο συμπαγή σχεδίαση που προσφέρει εντυπωσιακή ροπή 315Nm.
Το i-MMD παρέχει τρεις διαφορετικές λειτουργίες – μια αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης EV που τροφοδοτείται από την μπαταρία, μια λειτουργία υβριδικής οδήγησης όπου η γεννήτρια που κινείται από τον κινητήρα τροφοδοτεί απευθείας τον κινητήρα πρόωσης και μια λειτουργία Engine Drive όπου η μονάδα εσωτερικής καύσης συνδέεται απευθείας με τους τροχούς.
Το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda επιλέγει αυτόματα την πιο οικονομική λειτουργία οδήγησης ανάλογα με την κάθε οδηγική κατάσταση, ανά πάσα στιγμή.
Επιπλέον, το Prelude διαθέτει επτά επίπεδα αναγεννητικής πέδησης διαθέσιμα μέσω των χειριστηρίων επιλογής στο τιμόνι.
Παράλληλα, διαθέτει και λειτουργία «coasting» για βελτιωμένη άνεση και απόδοση. Όταν ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση «0», η λειτουργία αναγεννητικής πέδησης απενεργοποιείται, επιτρέποντας στο όχημα να ολισθαίνει αποτελεσματικά με τη δική του ορμή όταν απελευθερώνεται το πεντάλ γκαζιού, με αποτέλεσμα τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και ακόμη χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.
Ο οδηγός έχει και την ευκαιρία να επιλέξει πρόγραμμα οδήγησης, ανάμεσα σε: «Comfort», «GT», «Sport» και «Individual».
Επίσης, οι μηχανικοί της Honda εργάστηκαν στο πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα και αρχές μηχανικής από το θρυλικό Civic Type R – συμπεριλαμβανομένων των προσαρμοζόμενων αμορτισέρ.
Κι ακόμα, εξέλιξαν το σύστημα Agile Handling Assist (AHA) της Honda, το οποίο βοηθά στην επίτευξη εξαιρετικής ευελιξίας και ελέγχου στις στροφές.
Τέλος, το νέο Prelude διαθέτει επίσης μια εκτεταμένη γκάμα προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING.
Απομένει να μάθουμε αν η εισαγωγική εταιρεία Σαρακάκης θα αποφασίσει να φέρει το μοντέλο και στην Ελλάδα.



