Driveit

Η Skoda θέλει να γίνει μια από τις πέντε πιο εμπορικές μάρκες στην Ευρώπη

Η Skoda ετοιμάζεται για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή με φιλόδοξους στόχους.

Η Skoda έθεσε ένα φιλόδοξο στόχο για το μέλλον καθώς θέλει να μπει στο top 5 των κατασκευαστών με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Παράλληλα θα εμπλουτίσει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της μειώνοντας σημαντικά το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων.

Η τσέχικη φίρμα ονομάζει τη στρατηγική της “Next Level” και αναφέρει πως θα προσφέρει μοντέρνα και προσβάσιμη κινητικότητα με όλα όσα χρειάζεσαι και σου προκαλούν έκπληξη. Οι τρεις πυλώνες είναι η επέκταση, η εξερεύνηση και η δέσμευση.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα
Volvo: Best seller το XC60
Θυμάμαι ακόμα το πρώτο Volvo XC60 που το είχα οδηγήσει στην επίσημη παρουσίασή του στη Βαλένθια, το 2008. Μετά από 17 χρόνια στην αγορά το SUV...
volvo-xc60