Με την έκδοση GT4, ωστόσο, φαίνεται ότι αυτοί οι ενδοιασμοί ανήκουν στο παρελθόν. Με 385 ίππους, 0-100 km/h σε 4,4¨, τελική 295 km/h και 7’40¨ χρόνο στο Nürburgring, ίδιο δηλαδή με της προηγούμενης (997) 911 GT3 και μόλις 2¨ πιο αργό από της νέας Carrera S, η Cayman δείχνει πλέον τη δυναμική της πλατφόρμας της.
Το ότι προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο την κάνει ακόμα πιο ελκυστική για όσους «στράβωσαν» με το ημιαυτόματο της GT3.
«Η επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου έγινε για να δείξουμε στους υποψήφιους πελάτες μας ότι λαμβάνουμε υπ’ όψη τις επιθυμίες τους», δήλωσε στη Γενεύη το αφεντικό της Porsche Motorsport, Andreas Preuninger.
Στη συνέχεια, αποκάλυψε ότι ενδέχεται ν’ ακολουθήσει μια ακόμα πιο extreme έκδοση RS: «Η GT4 σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. Θα με ενδιέφερε μια Cayman GT4 RS, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε συζητήσει καν ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αν οι πελάτες μας το ζητήσουν, τότε θα το σκεφτούμε.»
Η ζήτηση για την GT4 εξέπληξε ακόμα και τον ίδιο. «Υποτιμήσαμε την επιτυχία που θα είχε. Στην Αγγλία, οι παραγγελίες κάλυψαν την παραγωγή των δύο επόμενων ετών μέσα σε τρεις μόνο μέρες! Το ίδιο συνέβη στη Γερμανία, στη Σουηδία… παντού, κάτι που δείχνει ότι το concept ήταν σωστό.»
Όλα δείχνουν ότι είναι ζήτημα χρόνου μέχρι η Porsche να δώσει το πράσινο φως για την RS. Εξάλλου, όπως λέει «ακούει τους πελάτες της» και σίγουρα πολλοί θα κάνουν ουρά για μια τέτοια έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Νέα Porsche Cayman GT4 με 385 ίππους
Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα τη νέα Porsche Macan Diesel S
Αυτή είναι η νέα λιμουζίνα του Βλαντιμίρ Πούτιν – Φήμες για εμπλοκή της Porsche στην εξέλιξή της
Η Porsche 911 του βγήκε προβληματική και την έκανε σήριαλ στο You Tube (VIDEO)
H νέα 911 GT3 βάζει κυριολεκτικά φωτιά στο δρόμο και η Porsche αναβάλει τις παραδόσεις
H Porsche ψηλώνει την 911 για να πηγαίνει και… εκτός δρόμου!