Χρησιμοποιώντας δεδομένα που συλλέγει από αισθητήρες υπέρυθρης ακτινοβολίας, ραντάρ, ένα νέο τύπο σκάνερ με laser και πολλές κάμερες, το κεντρικό σύστημα ελέγχου δημιουργεί, σύμφωνα με την Audi, «μια πλήρη εικόνα του περιβάλλοντος χώρου γύρω από το όχημα».
Τα μηχανικά μέρη είναι ίδια με του κανονικού R8 e-tron, με τον ηλεκτροκινητήρα τον 462 PS να το επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 3,9’’. Το σύστημα συνδυασμένης φόρτισης (CCS: Combined Charging System) επιτρέπει την άμεση χρήση συνεχούς και εναλλασσόμενου ρεύματος με αποτέλεσμα να χρειάζονται λιγότερες από δύο ώρες για το «φουλάρισμα» της μπαταρίας.
Η Audi υποστηρίζει πως θα λανσάρει «τεχνολογίες που θα μπορούν να αναλάβουν την οδήγηση του αυτοκινήτου, με εντολή του οδηγού» μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Πρωτότυπη διαμαρτυρία για ένα Audi που καίει λάδια!
Νέο Audi TT 2.0 TDI: Πόσο σπορ είναι με το ντίζελ μοτέρ; – ΦΩΤΟ
Η απιστία του κόστισε ένα… Audi R8
Αυτό θα ήταν το πιο αναξιόπιστο και προβληματικό αυτοκίνητο της αγοράς
Ελαφρύτερο, ταχύτερο και με περισσότερους από 360 ίππους, το νέο Audi RS3
Audi: Μεταχειρισμένα σαν… καινούργια με το πρόγραμμα Audi Approved: plus